Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از افزایش قیمت بنزین و بروز اعتراضات خیابانی متأسفانه با ورود اغتشاش‌گران و آشوب‌گران به سطح خیابان‌ها مناطق مختلف کشور سمت‌وسوی اعتراضات مسالمت‌آمیز به سمت اقدامات خشونت آمیز تغییر کرد و اقدامات خرابکارانه در جهت آسیب به اموال دولتی و خصوصی خسارات قابل توجهی به اموال خصوصی و دولتی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آشوب‌گران طی روز‌های اخیر فقط به ۷۷ فروشگاه زنجیره‌ای در شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور حمله و با غارت و به آتش کشیدن این فروشگاه‌ها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به اموال بخش خصوصی وارد کردند. همچنین حمله به پمپ‌های بنزین و شعب بانک‌های خصوصی و دولتی نیز خسارت‌های بسیار سنگینی به جا گذاشت.

به علاوه تلاش آشوبگران سازماندهی شده برای حمله به انبار‌های نفت که می‌توانست فاجعه‌بار باشد با هشیاری نیرو‌های انتظامی ناکام ماند. اما حمله به زیرساخت‌های کشور به همین جا ختم نشد. آشوبگران سازماندهی شده، علاوه بر امنیت انرژی تلاش کردند به امنیت غذایی مردم نیز آسیب برسانند.

این افراد که به اموال دولتی هم رحم نکردند، دوشنبه هفته گذشته حدود ساعت ۲۰:۳۰ به قصد حمله به یکی از انبار‌های شرکت غله و بازرگانی استان تهران (شرکت غله و بازرگانی منطقه یک کشور) در شهرستان بهارستان را داشتند که بلافاصله پس از اطلاع یگان ویژه نیروی انتظامی و نیرو‌های سپاه اقدامات لازم جهت کنترل و مهار اقدامات این آشوبگران سازمان یافته انجام شد.

بر این اساس خوشبختانه قبل از وقوع هر اتفاقی وضعیت تحت کنترل قرار گرفته و به انبار‌های مذکور هیچ گونه آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ مجتمع شهید امین‌زاده انبار نگهداری ذخایر استراتژیک کشور از جمله قند، شکر، برنج توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران است و در بخش سردخانه‌ای مواد غذایی بخش خصوصی به صورت اجاره‌ای نگهداری می‌شود.

بر اساس این گزارش، انبار‌های غله استراتژیک عموما با هدف تنظیم بازار مواد غذایی و همچنین تامین امنیت غذایی به خصوص در شرایط نامتعارف و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله مورد استفاده قرار می‌گیرند تا در صورت امکان‌پذیر نبودن دسترسی از طرق متعارف به منابع تامین مواد غذایی، مشکلی از نظر کمبود مواد غذایی در کشور ایجاد نشود.

با توجه به بانک اهداف آشوبگران در کشور که با سوء استفاده از اعتراضات مردم به سراغ زیرساخت‌های حیاتی کشور از جمله زیرساخت‌های تامین سوخت، انبار‌های فرآورده‌های نفتی و انبار‌های استراتژیک مواد غذایی رفته‌اند به نظر می‌رسد در پس پرده سازماندهی این اغتشاشات ایجاد فشار حداکثری بر معیشت و زندگی عموم مردم هدف نهایی سازماندهی‌کنندگان بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اغتشاش آشوبگران سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

بدن انسان مدام در حال انجام واکنش‌های شیمیایی بسیاری است که تعدادی از آن‌ها در مراحل مختلف به ویتامین‌ها نیاز دارند. اگر ویتامین‌های مورد نیاز در این واکنش‌ها تأمین نشود، ممکن است فرآیند انجام آن‌ها دچار اختلال شود و عملکرد بدن را با مشکل مواجه سازد. در نتیجه، اگر بدن نتواند به درستی فعالیت کند، تلاش شما برای کاهش وزن بی ثمر خواهد ماند. با مصرف ویتامین‌های ضروری، به بدن این امکان را می‌دهید تا با حداکثر پتانسیل خود کار کند و بازدهی بهتری در حذف چربی‌های اضافه داشته باشد.

ویتامین‌هایی که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند:

ویتامین دی

ویتامین دی، یکی ویتامین‌هایی‌ست که به راحتی در دسترس شماست. بدن شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به راحتی می‌تواند ویتامین دی مورد نیاز را تأمین کند. ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است. با مصرف مکمل ویتامین D نیز می‌توان کمبود آن را جبران کرد.

ویتامین ب۱۲

اگر دچار کمبود ویتامین ب۱۲ باشید، بدنتان تصمیم می‌گیرد تا به جای سوزاندن مواد مغذی، آن‌ها را به بافت چربی تبدیل کند! شما می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق، این ویتامین را از طریق مصرف مکمل‌ها و محصولات حیوانی دریافت کنید [ ویتامین ب۱۲ در مواد غذایی گیاهی یافت نمی‌شود].

ویتامین ث

این ویتامین برای کاهش وزن مفید است؛ طبق تحقیقات، افرادی که بدنشان دارای ویتامین ث بیشتری است، [نسبت به افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند]، با سرعت بیشتری لاغر می‌شوند. مصرف مکمل می‌تواند راهی مناسب برای بالا نگه داشتن سطح ویتامین C باشد، اما مصرف میوه و سبزیجاتی که سرشار از این ویتامین هستند، علاوه بر تأمین ویتامین ث، باعث افزایش سلامت رژیم غذایی شما می‌شود.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب