Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:19:53 GMT

کشورهای خارجی مشکل‌گشا نیستند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۲۱۹

کشورهای خارجی مشکل‌گشا نیستند

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کشورهای خارجی مشکل‌گشا نیستند .

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات کشور در داخل و با نگاه به داخل حل می‌شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر به نقش رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: حمایت های رهبری معظم انقلاب از تصمیم سران قوا آتش فتنه را خاموش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشور را بیمه کرده ادامه داد: مردم هم با لبیک به ندای رهبری به خیابان‌ها آمدند و با محکومیت اشرار و سر دادن مرگ بر آمریکا فتنه را خاموش کردند.

شاهچراغی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه با چند جمله کوتاه آتش فتنه را خاموش و کشور برای همیشه بیمه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رهبری فرمودند مصوبه سران قوا کارشناسی است گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند از این تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم .البته فرمودند مسوولان مراقب افزایش قیمت‌های اجناس بوده و بر بازار نظارت کنند .

شاهچراغی با بیان اینکه مردم بعد سخنان رهبری معظم انقلاب صف شان را از اشرار جدا کردند ادامه داد: مردم به ندای رهبری لبیک گفته و به خیابان‌ها آمدند و با محکومیت اشرار استکبار را ناامید کردند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه فردا نوبت مردم شهر سمنان است از مردم خواست با لبیک به ندای رهبری دشمنان را ناامید کنند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی استان امنیت را در این چند روز در استان سمنان حفظ کردند و اگر تجمعی در شهرستان‌ها بود، به صورت اعتراضات آرامی بود.

شاهچراغی در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند که آدم‌کش‌ها، تخریب گران اموال و فتنه‌گران را به اشد مجازات برساند
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»