Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا شش ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین اظهار داشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.

استاندار تهران همچنین با اشاره به وضعیت خودروهایی که کارت سوخت ندارند افزود: سهمیه سوخت مالکانی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند نیز محفوظ می ماند.

 

 

بیشتر بخوانید: صدور کارت سوخت چقدر زمان می‌برد؟ تاکسی‌های اینترنتی دقیقا چقدر سهمیه بنزین می‌گیرند؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین تاکسی برنا ماه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی در دو سهمیه باقی مانده در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم توسط امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی موفق به کسب سهمیه المپیک شد. به این ترتیب شاگردان رنگرز با ۶ ورزشکار راهی المپیک خواهند شد.

حسن رنگرز پس از کسب دو سهمیه باقی مانده در کشتی فرنگی گفت: خدا را شکر دلاورمردان کشتی گام اول را خوب برداشتند. بابت کسب این دو سهمیه به همه تبریک می‌گویم. با یک انسجام تیمی خوب به این دو سهمیه رسیدم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: امیدوارم در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز مانده به المپیک بتوانیم خوب تمرین کنیم و در آن آوردگاه مهم نتایج خوبی کسب کنیم. همه مردم به گردن ما دین دارند و خوشحالم که توانستیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

وی گفت: از فدراسیون بابت همه امکانات بی نظیری که در اختیار ما قرار داد، تشکر می‌کنم. از همه همکاران و مربیان سازنده هم تشکر می‌کنم. امیدوارم در المپیک شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشیم.

کد خبر 6084681 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث