Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:55:08 GMT

بوشهر| حضور بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار آفرین است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۳۰۷

بوشهر| حضور بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار آفرین است

فرمانده بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار آفرین است گفت: بسیجیان بوشهر از آمادگی بالایی برای حضور در صحنه‌های مختلف برخوردار هستند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک هفته بسیج نقش مهم بسیجیان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس بسیجیان نقش مهمی در عملیات‌ها داشتند به‌گونه‌ای که بیشترین شهدای 8 سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها دارای توانمندی و اقتدار هستند افزود: بسیجیان در همه عرصه‌ها از جمله دفاعی، فرهنگی، علمی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و امنیتی دارای توانمندی و در صحنه هستند.

 فرمانده بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با بیان اینکه دشمن در ادوار مختلف  تاریخی فتنه‌های گوناگونی ایجاد کرد گفت: در سال 78، 88 و 98 دشمن برای تحقق اهداف خود فتنه‌های گوناگونی ایجاد و خلق کرد که با حضور بسیجیان خنثی شد.

سرهنگ شهابی با بیان اینکه بسیجیان در رسیدگی به مشکلات مردم پیشگام هستند خاطر نشان کرد: بسیجیان بوشهر در عرصه بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله در رسیدگی به مشکلات مردم پیشگام هستند که در  تحقق مطالبات  مردم  به صورت نقدی و غیرنقدی نقش آفرینی می‌کنند.

وی، با بیان اینکه بسیجیان در برقراری امنیت در عرصه‌های گوناگون خدمات رسانی می‌کنند گفت: در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه، دستگاه قضایی و بسیجیان برای برقرار امنیت نقش آفرینی کردند که خدمات آنان قابل تقدیر است.

 فرمانده بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با بیان اینکه در بوشهر مشکلات و تلفاتی در فعالیت اغتشاشگران و آشوبگران ایجاد نشد افزود: مردم که از قیمت بنزین اعتراض داشتند با مشاهده  ورود اغتشاشگران و آشوبگران در صحنه، صف خود را از آنان جدا کردند و  این مهم نشان می‌دهد که اغتشاشگران از بدنه مردم نیست.

سردار رزمجو: بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان‌ استان بوشهر برگزار می‌شود 5000 برنامه ‌هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

سرهنگ شهابی با اشاره به آمادگی بسیجیان برای اجرای ماموریت‌های محوله تصریح کرد: بسیجیان بوشهر از  توانمندی و آمادگی بالایی برای حضور در صحنه‌های مختلف و اجرای ماموریت‌های محوله برخوردار هستند.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: امید مهرنیا مسؤول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان ویژه این جشنواره می‌باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

وی یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان دانست و افزود: این برنامه توسط مسؤول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار می‌شود.

عالی زاده، اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در ۲ بخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، را از شاخصه‌های این جشنواره بیان کردند.

کد خبر 6086160

دیگر خبرها

  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است