Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دماوند گفت: باید اقتصاد ایران را مقابل آسیب تحریم ها مصون سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: طبق فرمایش امام راحل بسیج لشکر مخلص خدا است، لذا باید مطمئن باشیم تا بسیج در این کشور است و تا این روحیه صدق و صفا و خدمت بی مزد و منت در میان مردم ما به خصوص جوانان وجود دارد دشمن هیچ لطمه ای به ما وارد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتاح دماوندی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته و همه مردم مردم ایران به آن رای آری داده اند، افزود: در این کشور قوانین باید مطابق با شرع مقدس اسلام باشد چرا که ولی فقیه بر حسن اجرای قانون و اجرای احکام الهی نظارت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند گفت: دولت ها، اعضای مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس را مردم انتخاب می کنند پس نقش مردم و جمهوریت در این نظام بسیار پررنگ است و اگر دولت ها و نمایندگان مجلس عملکردی دارند همگی نتیجه انتخاب مردم می باشد.

 

امام جمعه دماوند بیان داشت: یکی از وظایف دولت ها تقسیم عادلانه بیت المال بین مردم و رسیدگی به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه است و در کشور ما نیز نیمی از مردم وسیله نقلیه ندارند اما آنها که دارند از یارانه انرژی استفاده می کنند لذا کسانی که اتومبیل ندارند باید از این یارانه برخوردار شوند و این تقسیم یارانه کاری عادلانه است.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه قیمت بنزین در پاکستان ۵ برابر ایران در هر لیتر است افزود: در عراق و افغانستان هم حدود ۴ و نیم برابر ایران بود در حالی که درآمد سرانه عراق و افغانستان از ما کمتر است و حذف کارت سوخت باعث زیاد شدن قاچاق سوخت شد و برخی کارشناسان معتقد هستند با حذف کارت سوخت روزانه یکصد میلیارد تومان خسارت به واسطه قاچاق بنزین  خسارت به کشور وارد شد.

 

فتاح دماوندی اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولین نسبت به گرانی های بی رویه نظارت های لازم را انجام دهند و از این موارد جلوگیری کنند.

 

امام جمعه دماوند با اشاره به میزان خسارت های وارد شده از اغتشاشات اخیر گفت: برخی گفته اند بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شده است و علاوه بر آن شهادت و کشته شدن بی گناهانی بود که قابل جبران نیست و باید بدانیم که اصل موضوع هدفمندی یارانه ها مورد قبول همگانی و عاقلانه است .

 

وی افزود: دولت باید زیر ساخت های حمل و نقل عمومی را با سرعت بیشتر فراهم کند تا مردم از وسیله نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند و در ضمن هیچ اشکالی ندارد که اگر مسئولی دچار اشتباه شد از مردم عذر خواهی کند و مردم از قوه قضاییه توقع دارند که افرادی را که عالمانه و عامدانه و ظالمانه سبب خسارت شده اند را به سزای عمل برساند.

 

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه باید اقتصاد ایران را از آسیب تحریم ها مصون سازی کنیم گفت: برای حل مشکلات کشور بایداز بیگانگان و دشمنان قطع امید کرد.                                                

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی راهپیمایی نماز جمعه اصفهان مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب کانون مساجد نماز جمعه شهرستان های استان تهران فتاح دماوندی امام جمعه دماوند اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد