Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:09:29 GMT

عهدشکنی زمینه ساز بروز فتنه است 

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۳۱۶

عهدشکنی زمینه ساز بروز فتنه است 

حجت الاسلام عباس گروهی، گفت: عهد شکنی زمینه ساز بروز فتنه است، ما با ولایت و شهدا عهد بسته ایم و در مقاطع مختلف بر عهد خود پایبند بوده ایم و هرگز عهد خود را زیر پا نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز (۱ آذر)، حجت الاسلام «عباس گروهی»، در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای اللهی، گفت: تمام زحمات پیامبر (ص) و سختی هایی که تحمل کردند به منظور هدایت مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودبار جنوب، بیان داشت: فتنه یعنی این که انسان از مسیر مستقیم اللهی فاصله گرفته و به سمت ظلمت برود.

وی، اظهار داشت: منفعت طلبی و دنیا گرایی موجب می شود که فتنه گران در مقابل هدایت اللهی و سخن حق مقاومت کنند.

حجت الاسلام گروهی، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب با رهبری اللهی خود به بشریت عزت داد و در دنیا به مسلمانان و به خصوص ملت ایران اقتدار بخشید.

خطیب جمعه رودبار جنوب، با بیان این مطلب که عهد شکنی زمینه ساز بروز فتنه است؛ خاطرنشان کرد: ما با ولایت و شهدا عهد بسته ایم و در مقاطع مختلف بر عهد خود پایبند بوده ایم و هرگز عهد خود را زیر پا نخواهیم گذاشت.

وی، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ باید با دید خوشبینی به مصوبات سران سه قوه نگاه کرد و این مصوبه با نظر کارشناسان صورت گرفته است.

حجت الاسلام گروهی، افزود: مردم از نظر اقتصادی در تنگنا هستند و ضربه به بیت المال شرایط را سخت تر می کند و این افرادی که به بیت المال ضربه می زنند از مردم نیستند.

امام جمعه رودبار جنوب، تصریح کرد: مسئولان باید اراده کرده و مردم نیز کمک کنند و نگذارند قیمت سایر اقلام به بهانه بنزین افزایش یابد.

وی، اظهار داشت: در این چند روز شاهد بودیم که مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی ما در صحنه بودند و فتنه را خاموش کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنیم.

حجت الاسلام گروهی، خاطرنشان کرد: در شهرستان رودبار جنوب شاهد اغتشاش و بی نظمی نبودیم و این به دلیل بصیرت مردم رودبارزمین و برنامه ریزی خوب و هوشیاری نیروهای نظامی ما بود.

امام جمعه رودبار جنوب، بیان داشت: مهمترین ویژگی بسیج اخلاص است و این شجره طیبه با اخلاص خود تاثیر به سزایی در سراسر دنیا گذاشته و الگو گیری حشدالشعبی و انصارالله یمن از بسیج است.

وی، ادامه داد: خدا محوری بسیج موجب می شود که هیچ گاه خسته نشده و در تمامی میدان ها حضور داشته باشد و حتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه دین اسلام فدا کند‌.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مساجد سهمیه بندی بنزین کانون مساجد اصفهان راهپیمایی خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در درس اخلاق مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس، اظهار کرد: یکی از کاربردهای عقل این است که انسان را در مسیر بندگی، عبودیت و معاد که همان رسیدن به بهشت خدای متعال قرار دهد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولان باید تلاششان این باشد که علاوه بر سعادت و خوشبختی دنیوی، معنویات مردم را نیز تامین کنند و تعالی معنوی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فلسفه خلقت انبیا همین توان عقل است در روایت داریم خداوند انبیا را مبعوث کرد تا بلوغ عقلی در جامعه نمود پیدا کند و جامعه به خرد و عقل برسد، پیامبران نیز بر اساس بلوغ عقلی مردم به رسالت رسیدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: هر کاری در شبانه روز انجام می دهیم با قصد قربت باشد در مسیر بندگی خدا می شود و اگر به امور مباح رنگ خدای بزنید، همه اینها در کفه ترازوی عبادت می رود و باعث سنگینی می شود و بستگی به زیرکی مومن دارد که اگر قطب نمای زندگی خود را به سمت خدا تنظیم کرد هر کاری رنگ خدا می گیرد .
 
 وی افزود: عقل ناسالم انسان را به سمت شهوات که شامل قدرت طلبی، حب جاه و جمال، حب ریاست و حب خوردن و آشامیدن است سوق می دهد و او را از کمال انسانی دور میکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: عقلی تعالی بخش است که انسان را به عبودیت و توحید می کشاند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان