Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ستاد پایش حمل و نقل اعلام کرد: نخستین مرحله اعتبار سوخت تاکسی‌‌های اینترنتی با هدف حمایت از رانندگان این حوزه و کنترل نرخ کرایه‌ها تا ۴ آذر واریز می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت کنترل نرخ کرایه‌ها و حمایت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، نخستین مرحله از اعتبار سوختگیری این ناوگان حداکثر تا روز دوشنبه ۴ آذر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ستاد پایش حمل و نقل، در ادامه نیز در راستای پرداخت هرچه سریعتر، سهم هر راننده بر اساس میزان پیمایش در انتهای دوره‌های ۷ روزه و به صورت هفتگی پرداخت می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرایه تاکسی تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود

بهرام عین الهی افزود: از آنجایی که مردم انتظار دارند خدمات را بصورت غیرحضوری دریافت کنند، برای اینکه داروها را درب منزل و به روز تحویل بگیرند سکوهای اینترنتی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در واقع سکوهای اینترنتی از چگونگی دارو خبر دار نمی شوند کد رهگیری به آن‌ها داده می شود دارو را در داروخانه دریافت می کنند و در اختیار بیمار قرار می دهند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: البته بیماران در این زمینه مختار بوده و می توانند دارو را نیز بصورت حضوری از داروخانه تحویل بگیرند.

عین اللهی گفت: این کار بصورت آزمایشی در برخی مناطق انجام می شود و در صورت رضایتمندی سراسری خواهد بود.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه درمان کودکان زیر هفت سال بصورت رایگان در مراکز درمانی دولتی کار بنیادی بوده که در هیئت دولت تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف و پذیرفته نشدن کودکان به سامانه ۱۹۰ زنگ بزنند چرا که همه موظف به اجرا هستند بچه ها اگر خوب درمان شوند تا ۷۰ سال عمر می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث