Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: تجربه به ما ثابت کرده است که فتنه‌گری دشمن علیه کشور مستقل و آزادی خواه همیشه بوده و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت اما اجازه نمی‌دهیم جوانان ما پیاده نظام دشمن باشند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز ظهر این هفته قزوین اظهار داشت: از زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت تا به امروز بارها در تاریخ نشانه‌هایی از دخالت و دست درازی دشمن در کشور مشاهده شده است و هر بار نیز با تلاش برای فتنه‌گری و ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف تلاش کرده به اهداف خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین گفت: اما هر بار نیز مردم ایران اسلامی دست رد به سینه این افراد زدند و نشان دادند که انقلاب اسلامی به هیچ حامی و سوء استفاده گری نیاز ندارد و اجازه نمی‌دهد با وعده کمک و همراهی به کشور صدمه بزنند.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: در فتنه ایجاد شده اخیر یک نارضایتی مردم به آشوب تبدیل شد و تعداد کمی از فتنه گران در میان مردم حضور پیدا کرده و موجب شدند تا آرامش و امنیت مردم با خطر مواجه شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در خطر هجمه‌های دشمن بوده است و در بازه‌های مختلف زمانی اتفاقات مختلفی را تجربه کرده اما چیزی که از این اتفاقات نصیب ما شد هشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه قزوین گفت: تخریب اموال عمومی، از بین بردن امنیت مردم در جامعه و ایجاد اختلال در فعالیت روزمره باعث شده تا صدای به حق نارضایتی مردم به جای رسیدن به گوش مسئولین به گوش دشمنان کشو ربرسد.

امام جمعه موقت گرگان: مسئولان مشکلات مردم را برطرف کنندامام جمعه زاهدان: فرهنگ و تفکر بسیجی موتور پیشران انقلاب اسلامی استامام جمعه تبریز: بیانات امام خامنه‌ای صیانت از فرآیندهای قانونی کشور بود

آیت‌الله عابدینی افزود: قرار نبود کسی در این نارضایتی‌ها صدمه ببیند اما دخالت‌های دشمن باعث شد تا اعلام نارضایتی مردم به اموال عمومی صدهم بزند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ممکن است از بعضی از موارد ناراضی باشند اما قطعا راضی نیستند به کسی آسیب برسد و صف خود را از صف دشمنان جدا کردند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مسئولان نیز باید در این خصوص حساسیت کافی داشته باشند و برای رفع نیازهای  مردم تلاش کنند.

آیت‌الله عابدینی افزود:جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با حمایت مردمی شکل گرفت و در عرصه‌های مختلف زمانی همواره با پشتیبانی مردم به موفقیت رسیده است و قطعا در این بازه زمانی نیز مردم همراه نظام و جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

وی گفت: از نهادهای مرتبط می‌خواهیم با جدیت با سوء استفاده کنندگان از امنیت عمومی برخورد کنند و اجازه ندهند کسی با آرامش مردم بازی کنند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در حال برگزاری است.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این اجتماع عظیم نشان دهنده ماهیت ملت ایران است. مردم ما اینگونه هستند. برای قرآن، اهل بیت و ارزش‌ها در میدان حاضر هستند. حتماً اگر بسترهای حضور مردم فراهم شود، مردم در همه حوزه‌هایی که به ورود آنها نیاز است وارد می‌شوند و دولت و حاکمیت مکلف است که این بسترها را فراهم کند. طبیعتاً اجتماعات اینگونه نیاز به زیرساخت و تسهیل گری دارد. این اتفاق نقطه عطفی برای نشان دادن ماهیت فرهنگی متعالی مردم ایران اسلامی شد.

وی در ادامه در خصوص نهضت «زندگی با آیه ها» گفت: کشور و جامعه ما اگر بخواهد یک کشور و جامعه دینی باشد، این امکان پذیر نیست مگر آنکه انس با قرآن وجود داشته باشد. طبعاً این شدنی نیست که همه ما همه قرآن را از حفظ باشیم، ولی حداقل می‌توانیم با کاربردی‌ترین آیات قرآن که در زندگی روزمره مان به کار می‌بندیم انس داشته باشیم.

کد خبر 6063010

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد