Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:04:58 GMT

کشف ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال در رشت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۴۶۷

کشف ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال در رشت

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از کشف ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال(بیت کوین) و متعلقات آن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی رشت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در شهرستان رشت شدند.

 رمضانی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت شهرستان با همکاری ماموران انتظامی زیباکنار پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از یک منزل، ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوین) کشف کردند.

وی گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه ارز دیجیتال كشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادعلی صادقی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف سه دستگاه خودرو، پنج دستگاه موتور سیکلت و کشف سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد گفت: در این طرح همچنین ۳۷ متهم متواری شناسایی و دستگیر شده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085352

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی