Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@08:13:15 GMT

سهمیه بنزین آذرماه شارژ شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۴۷۸

خرداد؛ با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پنجشنبه شب سهمیه بنزین آذرماه از ساعت 24 در کارت‌های سوخت شارژ شد.
بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه 24 آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. براساس مصوبه این شورا سهمیه سوخت خودروهایی که در کارت خودرو دوگانه سوز قید شده 30 لیتر درماه، خودروهای تک سوز 60 لیتر درماه است و خودروهای مربوط به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و باقیمت آزاد محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یکهزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان تعیین شده است.
 
سهمیه کامل آبان از بامداد جمعه 24 آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه سوخت آبان ماه مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، در کارت های سوخت شخصی آن ها ذخیره شده و در ماه های بعد قابل استفاده خواهد بود. درضمن سهمیه سوخت هر خودرو تا شش ماه در کارت سوخت هر خودرو قابل ذخیره سازی است.
 
همچنین این شرکت تاکید کرد: برخی شایعات منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان چند خودرو، صحت نداشته و سهمیه سوخت به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.
 
منبع: ایرنا برچسب ها: سهمیه بنزین

منبع: خرداد

کلیدواژه: سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی در ایام نوروز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی گفت: فعالیت‌ها و اقدام‌های حوزه سوخت‌رسانی و تأمین انرژی موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی به همت مدیران جهادی استان سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۷ فروردین‌ماه امسال، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) در حوزه مسافربری به ناوگان حمل‌ونقل استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: از این ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز توزیع شده، ۲ میلیون لیتر سوخت به ناوگان ریلی استان و ۱۲۰ هزار لیتر سوخت هوایی از طریق دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در بیرجند و طبس به ناوگان هواپیمایی استان تحویل شده است.

عابدانی با بیان اینکه در بازه‌ زمانی یادشده ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان خراسان جنوبی توزیع شده است، بیان کرد: این فرآورده‌ها از انبار نفت بندرعباس و اصفهان به انبار نفت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در بیرجند ارسال شده که این منطقه با توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در مدت یادشده، وظیفه خود را در زمینه رونق صنعت گردشگری انجام داده است.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های تولید کالا و خدمات در اولویت اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۳ قرار دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم با عرضه کافی و به‌موقع انواع فرآورده‌ نفتی، نقش خود را در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا کنیم.

دیگر خبرها

  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی