Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با اشاره به آسیب وارد شده به برخی جایگاه‌های سوخت در ناآرامی های روزهای گذشته، ‌گفت: بعد از اعلام گرانی بنزین، به ‌تعدادی از جایگاه‌های سوخت آسیب رسید و یا به آتش کشیده شد که در حال رایزنی با بیمه‌ها برای پرداخت خسارت هستیم.
به گزارش خرداد، مصطفی محمودی  در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برخی جایگاه‌ها صدمات زیادی دیده‌اند، ادامه داد: از شرکت‌های بیمه تقاضا کردیم برآورد خسارات را اعلام کنند که تا اوایل هفته آینده می‌توان برآوردی دقیق از میزان خسارات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
به گفته محمودی، تعدادی جایگاه در قرچک، شهریار، مرکز تهران، کیانشهر، پیروزی، میدان شهدا و ... دچار آسیب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بعد از نخستین مرحله سهمیه‌بندی در سال ۸۶، ‌ در تهران ۲۳ جایگاه صدمه دید، افزود: در آن زمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خودش خسارت‌ها را پرداخت کرد اما مشخص نیست این‌بار شرکت پخش و یا بیمه‌ها  خسارت را پرداخت خواهند کرد.
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تاکید کرد: بیمه جایگاه‌های سوخت خوشبختانه بیمه کاملی است و حتی علاوه بر بیمه آتش سوزی و حادثه، بیمه بلوا و شورش نیز در آن وجود دارد؛ با این حال مشخص نیست شرکت‌های بیمه تا چه میزان در پرداخت خسارت‌ها همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه کارشناسان بیمه باید با حضور در جایگاه‌های سوخت میزان خسارت را مشخص کنند، گفت:‌ در تعدادی از جایگاه‌ها بازدید انجام شده و در سایر جایگاه‌ها نیز در چند روز آینده کارشناسان مراجعه خواهند کرد.  
محمودی تاکید کرد: ‌البته تعیین خسارت و پرداخت آن به جایگاه‌ها باید با سرعت انجام شود و اینکار نمی‌تواند خیلی طولانی باشد.
برچسب ها: جایگاه‌های سوخت

منبع: خرداد

کلیدواژه: جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، میرسعید سیدمتین با اشاره به توزیع ۲۱۴ میلیون و ۵۳۴ هزار متر مکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان گفت: از این میزان گاز تحویلی، بیش از ۱۹۶ میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه‌های داخل شهری و بیش از ۱۸ میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه‌های بین راهی بوده است.
وی با اشاره به در دسترس بودن جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در اقصی نقاط استان، افزود: ۷۰ جایگاه CNG در استان برای توزیع گاز فعالیت می‌کنند و از این تعداد ۲۶ جایگاه در سطح شهر اردبیل و ۴۴ جایگاه در سایر نقاط استان فعال هستند.
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با توجه به تعداد جایگاه‌های سوخت در استان اردبیل، در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو‌ها مشکلی وجود ندارد و دسترسی به جایگاه‌های سوخت سی ان جی در اقصی نقاط استان به سهولت امکانپذیر است.
سیدمتین ارتقای ضریب نفوذ گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل را از اهداف استراتژیک صنعت گاز عنوان و اظهار کرد: در دسترس بودن، درصد بالای ایمنی، بازدهی مطلوب سوخت، حذف رسوبات سرب از مواد حاصل از احتراق، هزینه پایین تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه گاز طبیعی نسبت به وسایل نقلیه با سوخت فسیلی، عمر بالاتر روغن موتور، کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در مقایسه با وسایل نقلیه بنزینی و ارزان بودن نسبت به بنزین از مزایای گاز طبیعی است.

دیگر خبرها

  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل