Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر، امروز (جمعه) تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پیش از آغاز این بازی حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ به همراه سهیل مهدی، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات وارد ورزشگاه آزادی شدند و در کنار یکدیگر در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کنار رفتن سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، این نخستین دیداری است که جانشین او یعنی سهیل مهدی در ورزشگاه‌های کشور حاضر می‌شود و از طرفی بهاروند نیز که در دوران حضور فتاحی در سازمان لیگ، صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف او با فتاحی به گوش می‌رسید، برخلاف گذشته به ورزشگاه آزادی آمده است.

بیشتر بخوانید: رد پای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در برکناری فتاحی

حالا با آمدن همزمان مهدی و بهاروند به ورزشگاه آزادی، این ۲ در کنار یکدیگر نظاره‌گر بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان هستند.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟

پس از بروز برخی اتفاقات در حاشیه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال گمانه‌زنی می‌شود که شاید استقلال نتواند از حضور طرفداران خانم خود در استادیوم آزادی بهره‌مند شود.

به گزارش خبرورزشی، حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در همین باره با برخی افراد مسئول در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت فعلا درباره استادیوم آزادی مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه اگر قرار بر تصمیمات تازه باشد موضوع در ارتباط با ورزشگاه‌هایی اتخاذ خواهد شد که خانم‌ها و آقایان همزمان در یک طبقه قرار می‌گیرند.

در همین باره خبردار شدیم با توجه به در پیش بودن مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و با توجه به در نظر گرفتن میزبانی تیم‌ها این موضوع در جلسه شورای تامین دیدارهای هفته پیش رو بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد تا عوامل ناظر بر استادیوم‌ها دقت عمل بیشتری برای عدم حضور جیمی جامپ‌ها اعم از خانم یا آقا در زمین چمن داشته باشند.

اما نکته حساس و حائز اهمیت درباره بازی خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام آخرِ همین هفته باید در استادیوم آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین باشند که معمولا بانوان هم در همه مسابقات گذشته برای تشویق تیم آبی‌پوش تهرانی به آزادی رفته‌اند.

در این باره از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال سوال کردیم که آیا مشکلی برای حضور بانوان در حاشیه دیدار پیش روی استقلال به وجود خواهد آمد یا نه، که این فرد گفت: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و این‌که خانم‌ها در طبقه دوم مستقر می‌شوند از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما در تلاش بودیم تا شرایطی ایجاد کنیم که خانم‌ها از طبقه دوم به طبقه اول تغییر مکان بدهند و این موضوع طی هفته‌های آتی یا حتی مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما با توجه به اقدام دور از انتظار هواداری که در اراک وارد ورزشگاه شد این موضوع بار دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما برای برگزاری بازی استقلال تا این لحظه هیچ ممنوعیت یا محدودیتی درباره حضور بانوان ابلاغ یا اعلام نشده است.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه هفته جاری سی‌و یکم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «جیمی جامپ»‌های انتخاباتی تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی در پورتو؟