Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «سعید حبیبا» معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره شائبه‌های به وجود آمده درباره ورود آمبولانس به دانشگاه تهران به منظور خروج دانشجویان معترض توضیح داد: چنین چیزی صحت ندارد و ما به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنیم. اتفاق پیش آمده به این صورت بوده که یکی از نگهبانان دانشگاه پایش سُر خورده و سرش به کنار جدول اصابت می‎کند و در واقع برای این حادثه آمبولانس به دانشگاه وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه به دانشگاه ما بریزند و دانشجویان را بگیرند، چنین چیزی اتفاق نیفتاده است، زیرا هیچ نیرویی حتی نیرو‌های نظامی و امنیتی نمی‎توانند بدون مجوز وارد دانشگاه شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره آخرین اقدامات برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی اظهار داشت: اقدامات خوبی انجام شده و اکثر دانشجویانی که بازداشت شده بودند، اکنون آزاده شده‌اند، به جز چهار، پنج نفر که همچنان در بازداشت هستند. بیشتر بخوانید: دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمع روز گذشته هنوز آمار کاملی در مورد تعداد دانشجویان دستگیر شده وجود ندارد/ ۹ دانشجو آزاد شده‌اند معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا این دانشجویان سبقه سیاسی داشته‌اند یا نه؟ گفت: بله، این چهار، پنج نفر سبقه سیاسی داشتند که اکنون در بازداشت هستند، اما مابقی آزاد شده‌اند.

وی در رابطه با آمار دانشجویان بازداشت شده گفت: تعداد دقیق آن‌ها را نمی‌توان مطرح کرد. البته حدودا ۲۰ نفر عنوان شده بود، اما باز دقیق نمی‌توان گفت تعداد چقدر است، زیرا وسعت دانشگاه تهران و پراکندگی آن دسترسی به این آمار را دشوار کرده است. این آماری هم که وجود دارد، توسط دوستان خود دانشجویان بازداشت شده عنوان شده است.

حبیبا در پاسخ به این سوال که دانشجویان بازداشتی از طرف کدام نهاد بازداشت شده‌اند؟ گفت: دستگاه‌های امنیتی اقدام به این کار کرده‌اند. برخی از دانشجویان بازداشتی از پیش فعالیت داشته و حتی در محاکم پرونده‌هایی داشته‌اند. تقریبا می‌توان گفت آن‌هایی که آزاد نشده‌اند، اکثرا در محاکم قضایی پرونده دارند. ما با قوه قضاییه در ارتباط هستیم و تلاشمان را برای رفع این مشکلات می‌کنیم. حتی دانشجویانی که پیش از این جریانات بازداشت شده بودند، توسط عفو رهبری آزاد شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان گفت: برخی از این افراد بازداشت شده در جریانات اردیبهشت ماه دستگیر شدند و در نهایت احکامی هم برای آن‌ها صادر شده بود، اما اجرا نشد، لذا اکثر آن‌ها مشمول عفو رهبری شدند، اما آن‌هایی که حکم شان مشمول عفو نشده، در اعتراضات اخیر نیز فعالیت داشته‌اند. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دانشگاه تهران دانشجویان بازداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم