Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ قیمت گوجه فرنگی شاهد افزایش شدیدی در پاکستان است. این افزایش قیمت بی سابقه توجه بسیاری را به خود جلب کرده و رسانه‌ای شده است.


اکنون یک عروس جوان با رفتار جالب خود سعی کرده توجه رسانه‌ها را به قیمت بالای گوجه جلب کند. او در یک ویدئوی کوتاه که در گفتگو با رسانه‌های محلی منتشر شده است، توضیح می‌دهد که هدفش از این کار چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو، عروس با لباس طلایی، گوشواره، گردنبند و دستبند‌های ساخته شده از گوجه فرنگی حاضر شده است. او در این ویدئو گفت که به عنوان هدیه عروسی خود نیز از اطرافیان تقاضای میوه کاج کرده است.

وی در این مصاحبه در پاسخ به این سؤال که "قیمت طلا بسیار بالاست پس چرا از آن صرف نظر کرده" می‌گوید: "گوجه فرنگی و میوه کاج نیز بسیار گران است؛ بنابراین، من برای عروسی خود از گوجه فرنگی استفاده کردم. "  
این ویدیو با بیش از ۳۲۰۰۰ بازدید و حدود ۳۰۰۰ لایک بسیار محبوب شده است و بسیاری از کاربران پاکستانی اقدام این دختر را جذاب تلقی می‌کنند. برچسب ها: رویداد24 ، عروس پاکستانی ، گوجه فرنگی ، گرانی گوجه فرنگی ، پاکستان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوجه فرنگی گرانی گوجه فرنگی پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک، جماران نوشت:  خودروهای تصادفی به خصوص چپی قیمت های عجیب و غریبی در بازار آزاد دارند. با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه داخلی‌ ها بسیار بالا رفته دیگر انتظار قیمت های پایین برای مدل‌ های چپی را نباید داشت. به عنوان مثال یک دنا چپی مدل ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

براساس گزارش سایت روزگار خودرو، پراید چپی مدل ۸۴ با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۶۸ میلیون تومان آگهی شده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل سال ۹۶ چپی هم با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • رهبر انقلاب در دیدار جمعی از شاعران: رسانه‌ها بیش از موشک بر دشمن اثر می‌گذارد/ رسانه‌ی شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و«ایرانی‌گری» باشد/ باید با کاستن از لغات فرنگی، به خلوص زبان فارسی افزوده شود + عکس