Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهلت پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تمدید شد. تاریخ انتشار: 16:49 - 01 آذر 1398 - کد خبر: ۵۶۹۸۸۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهلت پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوطلبان می‌توانند جداول مربوط به اطلاعات رشته محل‌ها را از طریق سایت سازمان سنجش مطالعه کرده و براساس این جداول برای انتخاب رشته مورد علاقه‌شان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار ثبت نامی‌ها در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبان تا ۳۰ دی‌ماه مهلت دارند با در دست داشتن مدارک موردنیاز به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد علاقه‌شان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سازمان سنجش کارشناسی کاردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کیش اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط تا ۱۲ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  ثبت نام و مدارک خود بارگذاری کنند.

درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیاد‌های علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد