Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:17:52 GMT

ایستادگی رهبری بارها و بارها دشمن را ناامید کرد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۷۳۱

ایستادگی رهبری بارها و بارها دشمن را ناامید کرد

امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه، گفت: ایستادگی رهبری بارها و بارها دشمن را ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت‌الله محمدرضا ناصری » در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با تبریک هفته بسیج، گفت: مردم ایران اسلامی اکثراً بسیجی بوده و هستند و در مسیر حق، راه خود را پیدا کردند.

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه بسیج الگوهای بسیار زیادی دارد اظهار داشت: بسیجیان خصوصیت‌های بسیار ارزشمند و بزرگی دارند که باید در حفظ آن تلاش و کوشش صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: ای‌کاش برخی از وصیت‌نامه‌های شهدا را در کتاب‌های درسی می‌آوردند تا دانش آموزان و مردم بدانند که در آن زمان چه‌کارهای بزرگی انجام‌شده تا امروز کشور در امنیت قرارگرفته است.

وی آشنایی مردم و جوانان با ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را از وظایف مسئولین بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان باید بدانند که باید رفتارشان اجتماعی باشد تا بتوانند جوانان را به سمت بسیج سوق دهند چون دشمنان با فضای مجازی و فرافکنی‌ها به دنبال این هستند که مردم را از دین دور کنند.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه تلاش دشمن این است که مردم و جوانان ایران اسلامی به سمت دین نروند تصریح کرد: از صدها سال پیش دشمن تلاش کرد که مردم به سمت دین نروند و این کار بسیجیان است که در درس و تحقیق و مطالعه و حرکت‌های جهادی و اخلاقی باید جذابیت کامل داشته باشند تا بتوانند مردم را به سمت بسیج بکشانند.

امام‌جمعه یزد افزود: مقام معظم رهبری در این سی سال پس از رحلت امام خمینی (ع)، فکورانه، شجاعانه و عاقلانه در حفظ دین و اسلام ایستادند و ایشان با ایستادگی خود به‌خوبی توانستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ایستادگیشان به‌خوبی دشمن را بارها و بارها ناامید کردند افزود: نجات ایران، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی از شر دشمنان اسلام و انقلاب با ایستادگی مقام معظم رهبری امکان‌پذیر شد.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی نماز جمعه هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین اصفهان مساجد افزایش قیمت بنزین شیراز شبستان یزد امام جمعه یزد رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است