Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محمد نادری و علی علیپور.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، فرزاد حاتمی، سعید کریمی، احمد الجبوری و پیام ملکیان.

داور: پیام ملکی

دقیقه 4: علی علیپور در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب موقعیت شد و ضربه‌ای را به سمت دروازه این تیم روانه کرد، اما سوشا مکانی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 16: مهدی ترابی با شوت زمینی از پشت محوطه جریمه به زاویه مخالف قصد باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این بار هم مکانی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 19: ارسال محمد انصاری از سمت چپ به روی دروازه نفت، ضربه سر وحید امیری را به دنبال داشت که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: مهدی شیری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 44: احمد الجبوری با علیرضا بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت و پس از عبور از دروازه‌بان پرسپولیس می‌توانست برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کند، اما در لحظه آخر سیدجلال حسینی از پشت سر رسید و توپ را دور کرد.

باقری در نقش کالدرون ظاهر شد/ جونیور روی نیمکت هم نیست!استقبال کم هواداران و حضور کالدرون در رختکن/ تشویق مکانی و خوش‌وبش با بیرانوند

 

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  درهفته هفتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های کیان سام بابل و فولادخوزستان، عصرامروز در ورزشگاه شهدا امیرکلا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سرخ پوشان دیار کارون با کسب این نتیجه با ۱۳ امتیاز درمکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ایمان دانش و علی کلاه کج گل‌های فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

چهارم اردیبهشت ماه تیم فولادخوزستان درهفته هشتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار کننده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جواتان باشگاه‌های کشور هستند.

درمرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، ۱۶ تیم در ۲ گروه به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان