Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بابل با تقدیر از فعالیت رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات مازندران، گفت: خبرگزاری " تسنیم " رسانه موفق ارزشی نظام است. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه، برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب را یک کار حرفه ای و ارزشمند بیان کرد و اظهار داشت: از گستردگی مطبوعات مازندران تعجب کردم چون فکرش را نمی‌کردم که این همه مطبوعات در این استان فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد یک فضای فرهنگی برای استان شیرین است چرا که این امر ایجاد اعتماد بین مردم مازندران را می رساند.

روحانی با اشاره به اینکه توجه به روزنامه و مطبوعات مورد توجه اقشار و نسل جامعه بوده و یک حرکت قابل تقدیر است، تصریح کرد: امیدواریم مطبوعات با حقایقی که جامعه امروز دنبال آن است، بپردازد و جنجال پردازی نکند.

امام جمعه بابل اساسی ترین مشکل استان را در زمینه‌های نسل جوان، مشکلات محیط زیست،آب و پسماند عنوان کرد و گفت: رسانه مازندران دغدغه‌هایشان را در این راستا قرار دهند تا به رفع معضلات و مشکلات استان پرداخته شود.

مهلت ارائه آثار به نخستین جشنواره تخصصی شهر و رسانه تمدید شدشکل‌گیری ستادی در قوه قضائیه برای "سوت‌زنی" / راه‌اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانهبسیج رسانه خراسان رضوی: اقدامات اغتشاشگرانه اخیر منافع ملی را هدف گرفته است

وی با اشاره به اثرگذاری خبرگزاری تسنیم در بین رسانه‌های کشور، افزود: این رسانه از رسانه‌های موفق ارزشی کشور بوده و بنده همواره اخبار روزانه را از طریق این خبرگزاری دنبال می‌کنم.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تا ساعت 20 شب جمعه یکم آذر ماه در محل مرکز نمایشگاهی سعید در کیلومتر 18 جاده خزرآباد - ساری دایر است.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است