Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:00:29 GMT

معرفی برگزیدگان جایزه کتاب ملی آمریکا ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۸۶۶

معرفی برگزیدگان جایزه کتاب ملی آمریکا ۲۰۱۹

هیات داوران جایزه کتاب ملی آمریکا برندگان این رقابت ادبی را در پنج شاخه داستانی،‌ غیرداستانی،‌ شعر، آثار ترجمه شده و ادبیات جوانان معرفی کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، «سوزان چوی» برای پنجمین رمان خود یعنی «تمرین اعتماد» توانست برنده بخش داستانی این دوره از جایزه ادبی کتاب ملی آمریکا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پلنگ سیاه، گرگ قرمز» نوشته «مارلون جیمز»، «سابرینا و کورینا» نوشته «کالی فاجاردو آنستین»، «زمین در حال ناپدید شدن» نوشته «جولیا فیلیپز»، «آمریکایی‌های دیگر» نوشته «لیلا لالمی» از دیگر رقبای «چوی» برای کسب جایزه بهترین اثر داستانی این رقابت ادبی بودند.

همچنین «خانه زرد» نوشته «‌سارا ام بروم» نیز به عنوان برگزیده بخش غیرداستانی این دوره از این جایزه ادبی معرفی شد.

«ترسی مک‌میلان کاتم» برای «قطور»، «کارولاین فورش» برای «چیزی که شنیدی حقیقت دارد»، «دیوید تروئر» برای «تپش زانوی زخمی: آمریکا از سال ۱۹۸۰ تاکنون»، «آلبرت وودفاکس» و « لزلی جورج» نیز مشترکا برای نگارش «منزوی»، برای کسب جایزه کتاب ملی آمریکا در بخش آثار غیرداستانی با «‌سارا ام بروم» به رقابت پرداختند.

«مارتین سندلر» نیز توانست برای نگارش «۱۹۱۹: سالی که آمریکا را تغییر داد» جایزه بهترین اثر بخش ادبیات جوانان این دوره از جایزه کتاب ملی امریکا را به خود اختصاص دهد.

«آرتور سوز» نیز برای «خطوط دید» به عنوان برگزیده نهایی جایزه کتاب ملی آمریکا در بخش شعر معرفی شد.

همچنین «لازلو راسناهورکای» برای «بازگشت بارن ونکهایم»‌ جایزه کتاب ملی امریکا را در بخش ترجمه به خانه برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جايزه ادبي جایزه کتاب ملی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲

قاریان و دعاخوانان برگزیده در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند و فراخوان ثبت نام در دوره‌های ارتقاء سال جاری اعلام شد.

به گزارش ایسنا، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء قاریان و دعاخوانان ممتاز، از اقدامات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر، استفاده از بستر فضای مجازی، امکان بهره‌گیری از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از نخبگان قرآنی در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۳ در دو بخش، شامل: «شانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز کشور» و «هشتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز کشور» به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن (یا کلیک اینجا) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اسامی برگزیدگان این دوره‌ها در سال گذشته که با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، به این شرح است:

برگزیدگان پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز: مصطفی قاسمی از مازندران، مهدی کرمی از زنجان، سید یوسف حسینی از سمنان، مهدی تقی‌پور از قم و عرفان حسن‌زاده از آذربایجان شرقی

برگزیدگان هفتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز: مهدی محمدزاده از آذربایجان شرقی، صفی‌الله توفیق‌زاده از فارس و سید محمد قهاری از تهران

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • شیوه‌نامه شناسایی و رشد استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعداد‌های برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • شیوه‌نامه شناسایی استعدادهای برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • «شیوه‌نامۀ شناسایی رشد و تعالی صاحبان استعدادهای برتر ادبی هنری و مهارتی در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی صاحبان استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی» ابلاغ شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم