Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی به معنای از کار افتادن ماشین جنایت کار دولت صهیونیستی نیست چرا که دستگاه های دولتی این رژیم کودک کش به وظیفه شرورانه خود ادامه می دهند. شواهد حاکی از آن است که طلیعه پشت سر گذاشتن دوران سیاسی نتانیاهو فرا رسیده؛ او باید متوجه باشد که دوران نخست وزیری و حاکمیتش سپری شده اما تلاش های نتانیاهو حاکی از دست و پا زدن برای باقی ماندن در قدرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با قدس آنلاین درخصوص چرایی عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی گفت:  در انتخابات اخیر در رژیم صهیونیستی رای حزب رقیب با حزب نتانیاهو تقریبا مساوی است و هیچ یک از دو حزب یاد شده موفق به کسب اکثریت پنجاه درصدی نشده است؛ از این رو این احزاب به تنهایی قادر به تشکیل دولت نیستند و در صورتی می توانند دولتی تشکیل دهند که با سایر احزاب ائتلاف کنند، لازم به ذکر است دو جریان برنده موافقین و مخالفینی دارند که همگی از صهیونیست ها به شمار می روند و در جنایت پیشگی آنها تفاوتی وجود ندارد.

وی دراین باره افزود: نتانیاهو می خواهد در صحنه قدرت باقی بماند، ضمن اینکه دارای پرونده های فساد مالی زیادی است و رقیبی که کرسی بیشتری در مجلس به دست آورده خواهان نخست وزیر شدن است؛ هر چند نتانیاهو پیشنهاد ائتلاف و دولت مشترک را به ریاست خود  داده است، اما رقیب مایل به نخست وزیری نتانیاهو نیست بنابراین تشکیل رژیم صهیونیستی با مشکلات  و چالش هایی رو به رو شده است.

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی به معنای از کار افتادن  ماشین جنایت کار دولت صهیونیستی نیست چرا که دستگاه های دولتی این رژیم کودک کش به وظیفه شرورانه خود ادامه می دهند. شواهد حاکی از آن است که طلیعه پشت سر گذاشتن دوران سیاسی نتانیاهو فرا رسیده؛ او باید متوجه باشد که دوران  نخست وزیری و حاکمیتش سپری شده اما تلاش های نتانیاهو حاکی از دست و پا زدن برای باقی ماندن در قدرت است. کناره گیری از قدرت برای نتانیاهو به معنای عیان شدن مفاسد او بیش از گذشته است لذا هراس از موضوع برخوردهای احتمالی؛ او را همچنان به تلاش برای باقی ماندن در قدرت وادار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دولت صهیونیستی دولتی فاسد است و دولت نتانیاهو جزء فاسد ترین دولتهای این رژیم غاصب به شمار می رود مسوولین این رژیم از هیچ گونه فساد انگیزی و مال اندوزی نامشروع به نفع خود دریغ نمی کنند چرا که مشابه چنین اتفاقاتی در دوره های قبلی رخ داده و در دوره های بعدی حتمی است. قطعا تشکیل دولت یکپارچه یا ائتلافی در رژیم صهیونیستی کمترین خللی در راه حرکت به سمت مقاومت و تلاش برای از بین بردن رژیم صهیونیستی توسط مقاومت نمی‌کند و آنها راه خود و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با صلابت ادامه خواهند داد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین