Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم کاشان پس از اقامه نماز جمعه علیه آشوب‌های اخیر راهپیمایی کردند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مردم بصیرت کاشان بار دیگر حماسه‌های عظیم خلق کردند و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت مجددی کردند و خط بطلانی بر توطئه دشمنان و استکبار جهانی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانیها پس از اقامه نماز جمعه در میعادگاه مصلی بقیه الاعظم کاشان با مشت‌هایی گره کرده و با غریو مرگ‌بر آمریکا و مرگ‌ بر اسرائیل انزجار خود را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و بار دیگر بر جدایی راهشان از آشوبگران مهر تایید زدند.

پیر و جوان و مرد و زن در هوای سرد پاییزی باز دیگر حماسه آفریدند و بصیرت خود را با مشت‌های گره به رخ جهانیان کشاندند و اعلام کردند که تا پای جان به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی میکنند.

محمدرضا خداشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب با سرعت به سمت کمال پیشرفت می‌کند، اظهار داشت: مردم کاشان از همان ابتدا راه خود را از آشوبگران جدا کردند و خوشبختانه هیچ مورد خاصی در این شهرستان رخ نداد.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه بصیرت مردم یکی از عوامل بازدارنده از وقوع آشوب در شهرستان کاشان شده است، افزود: برخی از افراد به بهانه افزایش نرخ بنزین در برخی شهرهای کشور آشوب به راه انداختند در حالی که افزایش نرخ بنزین بهانهای برای شروع آشوب هایشان بود.

برگزاری راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اغتشاشات اخیردعوت از مردم کردستان برای حضور گسترده در راهپیمایی علیه اغتشاشاگران/ضرر به بیت‌المال و مال مردم محکوم استمردم بصیر دامغان در محکومیت فتنه‌گری‌های اخیر راهپیمایی می‌کنند

وی با بیان اینکه ملت ایران‌ یکپارچه به نشانه انزجار از آشوبگران راهپیمایی کردند، ابراز داشت: مردم کاشان نیز به تاسی از سایر هموطنان خود امروز را با مشتهایی گره کرده انزجار خود را از آشوبگران اعلام کردند.

زهرا جمالی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه مردم کاشان همواره در زمان‌های حساس به خوبی از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کردند، اظهار داشت: ملت ایران اجازه نمیدهد که خون هزاران شهید والامقام‌ این مرز و بوم پایمال شود و بر همین اساس امروز برای انزجار از فتنه گران در راهپیمایی شرکت کردند.

این شهروندان کاشانی با بیان اینکه مردم و به ویژه مسئولان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب با تدابیر ویژهای در برابر افزایش نرخ بنزین موضعگیری کردند اما مسئولان در این قضیه به خوبی عمل نکردند.

وی با بیان اینکه دولت باید در این چهار سال اخیر علاوه بر ادامه اجرای سهمیهبندی بنزین قیمتها را نیز به آرامی افزایش میدادند، ابراز داشت: دولت در اجرای طرح سهمیهبندی بنزین و افزایش نرخ آن بیسلیقهگی کردند چراکه باید از چند روز قبل زمینه را برای مردم مهیا میکردند.

اکرم تقی زاده نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع میکنیم، اظهار داشت: وجود امنیت به مراتب در اولویت بالاتری نسبت به گرانی بنزین دارد و بر همین اساس مردم کاشان از همان ابتدا با بصیرتی که به خرج دادند راه خود را از اِغتشاش گران جدا کردند.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه مردم کاشان بار دیگر حماسه آفریدند، افزود: مردم کاشان بار دیگر ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشتهای گره کرده به نشانه انزجار از استکبار جهانی نشان دادند.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است