Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مهدی تارتار با درخشش سوشا مکانی، گلر سابق پرسپولیس موفق شدند شاگردان کالدرون را در تهران و در روز محرومیت سرمربی آرژانتینی از پیش رو بردارند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد که این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجد سلیمان در این مسابقه با برنامه ریزی روی ضد حملات چند موقعیت را توسط الجبوری از دست داد اما روی یک ضربه کرنر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا 3 امتیاز شیرین از شاگردان کالدرون بگیرد.

مهدی تارتار که پیش از این اعلام کرده بود آرزویش با تیمش شکست دادن پرسپولیس است امروز به این مهم دست پیدا کرد.پرسپولیس امروز چهارمین شکست فصل را متحمل شد و شانس کسب عنوان دوم را از دست داد.

داور: پیام حیدری

کمک ها: علیرضا ایلدروم – فرهاد مروجی

اخطار: مهدی شیری(پرسپولیس) علیرضا علیزاده(نفت مسجد سلیمان)

اخراج:

گل: علیرضا علیزاده 76 برای نفت مسجد سلیمان

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری(69 امید عالیشاه)، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه (79 سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد نادری و علی علیپور(76 مهدی عبدی)

بیشتر بخوانید: فیلم/ گل اول نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب نفت مسجد سلیمان:سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی( 81 مهدی رستمی)، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری(46 صادق صادقی بابااحمدی)،‌ فرزاد حاتمی، سعید کریمی، پیام ملکیان و احمد الجبوری

سرمربی: مهدی تارتار

دقایق حساس:

دقیقه 4

ضربه پای راست علی علیپور از زاویه بسته در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت.

دقیقه 9

فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس ضربه‌ای روپا به سمت دروازه بیرانوند رفت اما توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 16

ضربه محکم مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را سوشا مکانی در اختیار گرفت.

دقیقه 20

ارسال خوب انصاری بهترین فرصت را در اختیار امیری قرار داد ولی ضربه سر این بازیکن با فاصله کم راهی اوت شد.

دقیقه 26

پاس در عمق بازیکنان پرسپولیس ترابی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پیام ملکیان بهترین فرصت را از مهاجم پرسپولیس گرفت.

دقیقه 38:

ارسال علیپور روی دروازه با دفع توپ مدافعان نفت موقعیت پرسپولیس را خنثی کرد.

دقیقه 41

ارسال نقی‌زاده روی دروازه پرسپولیس نزدیک بود مهاجمان این تیم را در موقعیت گل قرار بدهد ولی توپ به حاتمی نرسید و راهی اوت شد.

دقیقه 44

احمد الجبوری در موقعیت تک به تک از بیرانوند عبور کرد اما تعلل این مهاجم باعث شد تا مدافعان پرسپولیس به وی اجازه ندهند دروازه خالی را باز کند.

نیمه دوم:

دقیقه 49

احمد الجبوری مثل نیمه اول با بیرانوند تک به تک شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 60

ارسال خوب شیری روی دروازه نفت موقعیت را برای حسینی فراهم کرد تا دروازه نفت را باز کرد اما سوشا مکانی در دو ضرب توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 63

ضربه محکم جبوری را این بار بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه 65

مهدی ترابی به با عبور از مدافع نفت با مکانی تک به تک شد اما ضربه وی بعد از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد تا پرسپولیس باز هم به گل نرسد.

دقیقه 75

احمد الجبوری باز هم در موقعیت تک به تک موفق نشد دروازه پرسپولیس را باز کند و توپ وی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76

ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دیدنی علیرضا علیزاده اولین گل بازی را رقم زد تا شاگردان تارتار از حریف پیش بیفتند.

دقیقه 80

ضربه امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه توسط مکانی مهار شد.

دقیقه 84

ضربه بی دقت فرزاد حاتمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 90

ارسال خوب روی دروازه نفت با ضربه سر شیرجه‌ای عبدی توام شد ولی مکانی با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 1+90

ضربه روپای مهدی عبدی به تیر دروازه برخورد کرد و باز هم دروازه نفت باز نشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پرسپولیس هفته یازدهم نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی تک گل ایران را در نیمه نخست مقابل ترکمنستان به ثمر رساند تا تیم ملی با پیروزی به رختکن برود و در نیمه دوم به دنبال گل‌های بیشتر و تثبیت پیروزی باشد.

مهدی قایدی در فضایی صاحب توپ شد که کمتر با آن آشناست و با حرکتی ناگهانی و هوشمندانه روی دست مهدی طارمی قرار گرفت و ضربه سر او را در محوطه جریمه ترکمنستان و نزدیک به نقطه پنالتی دریافت کرد و با ضربه‌ای آکروباتیک دروازه این تیم را باز کرد.

قایدی در این صحنه از تکنیک و تسلط خود روی توپ به خوبی استفاده کرد و اجازه نداد تا زمان کشته شود و با حالت مناسبی که به بدن خود داد خیلی سریع در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت و با ضربه روی پای راست دروازه ترکمنستان را فرو ریخت، حرکت سریع او اجازه بازگشت به مدافعان را نداد قدرت تفکر را از گلر این تیم گرفت تا موقعیت به بهترین شکل ممکن به سمت دروازه ترکمنستان شلیک شود و به گل تبدیل شود.

ویدئو: 328336

با رویکردی که قایدی در مسابقات اخیر تیم ملی پیش گرفته شانس گلزنی در مسابقاتی که فیکس به میدان می‌رود را پیدا کرده و در 5 دیدار اخیری که به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته 3 گل به ثمر رسانده تا یکی از گلزنان اصلی تیم ملی در بازی‌های اخیر لقب بگیرد.

تیم ملی ایران با تک گل قایدی یک بر صفر از ترکمنستان پیش افتاده است و باید دید در ادامه مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟