Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسوایی اخلاقی شاهزاده اندرو، بازتاب زیادی در رسانه‌های این کشور داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فساد اخلاقی شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلستان در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای داشته است.

اندرو به ارتباط با جفری اپستین، میلیاردر یهودی که تجاوز جنسی و عضویت در باند تبهکاران را درکارنامه خود دارد، متهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جنجال رسوایی اخلاقی زن عضو کنگره آمریکا+ عکس زن از طرف دوست صمیمی شوهرش مورد تجاوز واقع شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاوز رسانه رسوایی برنا اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی

عملیات تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم اسرائیل طی ساعات گذشته با پوشش گسترده در رسانه های عربی منطقه همراه بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته ساعتی مانده به پایان شنبه، عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم اسرائیل در واکنش به حمله تروریستی این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در شهر دمشق را که منجر به شهادت مستشاران کشورمان شد، آغاز کرد و صهیونیست‌ها شبی بی‌سابقه از زمان تأسیس رژیم جعلی پشت سر گذاشتند. این رویداد مهم و بی‌سابقه در رسانه‌‌های عربی بازتاب گسترده‌ای از همان لحظات آغازین حمله داشت.

الجزیره: ایران خطوط قرمز صهیونیست‌‌ها را زیر پا گذاشت

شبکه الجزیره قطر در وب‌سایت خود به نقل از خبرنگار مستقر خود در تهران گزارش داد که حمله ترکیبی علیه رژیم اسرائیل؛ ایران خطوط قرمز صهیونیست‌ها را زیر پا گذاشت.

خبرنگار الجزیره همچنین گفت: آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد، «گامی گذرا» نیست  و اقدام تهران برای پاسخ روشن از خاک ایران به اسرائیل ممکن است، چالش‌هایی را برای آن به همراه داشته باشد که تهران می‌گوید برای این چالش‌ها آماده است.

الجزیره با پوشش تحولات این رویداد، گزارش داد: ایران با ده‌ها موشک و پهپاد به اسرائیل حمله کرد.

العربیه: سپاه از قلب ایران، بر پاسخ به اسرائیل تأکید کرد

شبکه العربیه عربستان سعودی نیز به این رویداد پرداخت و هشدار نیروهای مسلح ایران به کشورهای منطقه در صورت کمک به رژیم اسرائیل را تیتر کرد: ما به هر کشوری که آسمان و اراضی خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهد، پاسخ خواهیم داد.

الشرق قطر: حمله ایران، منجر به توقف پروازها شد

روزنامه الشرق قطر با اشاره به حمله ایران نوشت که ایران با این حمله همه پروازها در اراضی اشغالی و حتی در مسیر حرکت موشک‌ها و پهپاد را متوقف کرد.

خبرگزاری عراقی: اهداف ایران محقق شد

خبرگزاری براثا عراق به نقل از یک کارشناس استراتژیک به نام نسیم عبدالله نوشت که اهداف جمهوری اسلامی ایران از عملیات نظامی خود علیه رژیم اسرائیل محقق شد.

کارشناس اردنی: ایران معادله جدیدی را بر اسرائیل تحمیل کرد

سرتیپ بازنشته ارتش اردن به نام فایر الدویری در گفت‌وگو با شبکه الجزیره با بیان اینکه برای اولین بار ایران و رژیم اسرائیل رودرو درگیر شدند، گفت که حمله دیشب و بامداد ایران به این رژیم معادله جدیدی را ترسیم و تحمیل کرد..

رسانه‌‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران بیش از یک میلیارد برای این رژیم هزینه برجای گذاشته است.

واکنش رسانه های عبری زبان به عملیات «وعدالصادق»سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • سیاستمدار لبنانی: جایگاه ایران در خاورمیانه بالاتر رفته است
  • بازتاب حملات ایران در آمریکا
  • بازتاب گسترده حملات موشکی وپهپادی ایران در رسانه‌های چین
  • تشت رسوایی یورونیوز/ پیش فرضهایی که ابطال شد
  • بازتاب‌ حمله ایران در رسانه های آمریکایی | بایدن درخواست کرده حمله ایران بی پاسخ بماند | ببینید
  • بازتاب پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه‌های دنیا + فیلم
  • بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
  • بازتاب گسترده حملات ایران به اسرائیل در رسانه‌های جهان + تصاویر
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های انگلیس