Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. در نهایت نفتی‌ها با گل دقیقه ۷۵ علیرضا علیزاده مقابل شاگردان کالدرون به برتری رسیدند.

پس از گل نفت هواداران پرسپولیس علیه علی علیپور، مهاجم تیم‌شان شعار دادند و خواستار جدایی او از از جمع شاگردان گابریل کالدرون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از این اتفاق به سمت هواداران تیمش رفت و از آن‌ها خواست که به این کار پایان بدهند.

بیشتر بخوانید: حمایت پرسپولیسی ها از علیپور

نخستین بار درگیری بین هواداران پرسپولیس و علیپور در جریان بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز اتفاق افتاد. جایی که علیپور در دقایق پایانی آن بازی ضربه پنالتی خود را به صورت چیپ زد و با از دست دادن آن پنالتی، بازی سرخ‌پوشان مقابل تبریزی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم

شب گذشته لیورپول با نتیجه 1 بر 0 از کریستال پالاس شکست خورد. هواداران آرسنال پس از پایان بازی به خوشحالی از شکست لیورپول پرداختند ولی در نهایت با شکست آرسنال مقابل استون ویلا، شاگردان آرتتا شانس صدرنشینی را از دست دادند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم