Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان خواف اقدامات خرابکارانه عناصر فرصت طلب و اغتشاشگر در حوادث اخیر را محکوم کردند.

به گزارش قدس آنلاین،امروز پس از نماز جمعه، راهپیمایی مردم شهرستان خواف با حضور ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم  شیعه و سنی  در محکوم کردن اغتشاشات اخیر برگزار شد. در این راهپیمایی مردم ضمن شعار دادن علیه آشوبگران و فرصت طلبان، با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در پایان این مراسم قطعنامه ای در محکوم کردن اقدامات خرابکارانه تعدادی از عناصر فرصت طلب و اغتشاشگر در سوء استفاده از اعتراضات مردم نسبت به اصلاح قیمت بنزین قرائت شد. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خواف شیعه و سنی امنیت اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یزدی‌ها از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران در دفاع از کشور + فیلم

مردم و مسئولان استان یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین ضمن تجدید عهد و میثاق با ارمان‌های شهدا از اقدامات سپاه حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مردم مؤمن و انقلابی یزد با حضور در کنار مزار شهدای خلدبرین استان یزد حمایت خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اعلام کردند.

کد خبر 744548

دیگر خبرها

  • مردم خواف در حمایت از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند 
  • تجمع مردم خواف در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل غاصب
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • مردم خواف در حمایت از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تجمع کردند
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات وعده الصادق + فیلم
  • اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران
  • حمایت یزدی‌ها از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران در دفاع از کشور + فیلم
  • راهپیمایی خودرویی در قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی