Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا 6 ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد اما تسنیم به نقل از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نوشت: «سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش خبرنگار عصر ایران امروز سایت استانداری تهران به نقل از انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین نوشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.

وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.

استاندار تهران همچنین با اشاره به وضعیت خودروهایی که کارت سوخت ندارند افزود: سهمیه سوخت مالکانی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند نیز محفوظ می ماند.

این در حالی است که خبرگزاری تسنیم در خبری به نقل از سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این خبر استاندار را تکذیب کرد.


بنا به این گزارش، تسنیم نوشت: «فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.

وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیره‌شدن سهمیه سوخت خودروهای عمومی نیز بازنگری شود».

علاوه بر سخنان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که تکذیب کننده سخنان امروز استاندار تهران است، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز با حضور در میان مردم از مالکان وانت‌بارها و تاکسی‌ها در خصوص سرنوشت باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه پرسیده است. در این گزارش میدانی، «آن دسته از رانندگانی که از ساعت 24 دیشب تا بعدازظهر امروز به جایگاه‌های عرضه بنزین مراجعه کرده بودند، از سوختن باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه خود خبر دادند. بدین ترتیب اظهارات مالکان خودروهای عمومی نیز نشان می دهد استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا 6 ماه داده است».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین استاندار تهران شرکت پخش فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل

ایسنا/اردبیل سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در پنج روز نخست سال جدید خبر داد.

سید حجت مدنی از افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در پنج روز نخست سال جدید نسبت به همین مدت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: میزان رشد مصرف بنزین در پنج روز ابتدای فروردین ماه امسال نسبت به متوسط مصرف روزانه بنزین در اسفند ماه ۱۴۰۲، افزایش ۲۵ درصد داشته است.

مدنی با اشاره به اینکه بیشترین ارسال بنزین در روز چهارم فروردین در حدود دو میلیون لیتر بوده، بیان کرد: همکاران ما شبانه‌روزی در حال تلاش برای سوخت‌رسانی هستند و انتظار ما این است که مردم مدیریت مصرف کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: بازرسی‌ها در مجاری عرضه نیز در حال انجام است و همکاران شرکت به صورت شبانه‌روزی در حال نظارت بر روند توزیع سوخت نوروزی هستند.

وی افزود: رعایت سرعت مجاز، کنترل شرایط خودرو و رعایت موارد معاینه فنی در مصرف سوخت مؤثر است که امیدواریم هموطنان این موارد را مدنظر قرار دهند تا سوخت به‌ موقع به همه شهروندان تحویل شود.

مدنی خاطرنشان کرد: وضعیت ذخیره سازی سوخت بخش حمل و نقل در انبارهای نفت منطقه و کلیه جایگاه‌های سوخت در حد متعارفی بوده اما نیاز به صرفه جویی و مدیریت سفر رانندگان در مصرف بنزین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند
  • ذخیره ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گلستان، اجرای طرح نظارت بر سوخت رسانی مطلوب