Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:57:41 GMT

ابراهیمی: حرف و حدیث‌ها درباره تارتار تمام شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۲۷۰

ابراهیمی: حرف و حدیث‌ها درباره تارتار تمام شد

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید هیچ فردی منافع شخصی اش را به چیز دیگری ترجیح نمی‌دهد و خداراشکر که حرف و حدیث ها درباره تارتار از بین رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی بعد از شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: من دوسه روز پیش در مصاحبه با سایت "ورزش سه" گفته بودم که که یک بازی خوب انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر که همینطور هم شد و توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و با موقعیت های گل زیاد پرسپولیس را در آزادی شکست بدهیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس ضعیف شده است،‌ تاکید کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ضعیف نشده. ما یک تیم خوب هستیم. حتی بازیکنان پرسپولیس هم می‌گفتند که تیم ما یکدست و خوب است.


مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به دلایل برد تیمش بیان کرد: آنالیز خیلی خوبی از پرسپولیس داشتیم. نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌شناختیم. می دانستیم که این تیم بالا بازی می‌کند و از این حربه استفاده کردیم و توپ‌ها را به پشت دفاع شان انداختیم. خداراشکر خودم هم یک پاس گل خوب دادم و به گل رسیدیم. علی علیزاده هم گل نزد تا در آزادی اولین گلش را بزند و ببریم.


ابراهیمی درباره اینکه گفته می‌شد مهدی تارتار به پرسپولیس راه می‌دهد، خاطرنشان کرد:‌چنین چیزی نیست. مثل این می‌ماند که منصوریان وقتی تیمش مقابل استقلال بازی کند،‌بگویند عمدا می‌بازد. این چه حرفی است؟ تارتار 10، 15 سال پیش در پرسپولیس بازی کرده و تیم محبوبش است اما هیچ آدمی منافع شخصی اش را به چیز دیگری ترجیح نمی‌دهد. خداراشکر که امروز این حرف و حدیث ها از بین رفت.


او درباره توقف مدعیان توسط نفت گفت: خداراشکر که این اتفاق افتاد. با تراکتور شروع کردیم و بعد مقابل سپاهان و استقلال و شهرخودرو خوب کار کردیم. آن نتایج باعث شد تیم ما شخصیت پیدا کند و به این روزهای خوب برسیم.


ابراهیمی درباره وضعیت سپیدرود نیز گفت: سپیدرود اوضاع خوبی ندارد. درگیر حواشی زیادی است. دلم برای سپیدرود تنگ شده اما شرایط برای این تیم خوب نیست. مسئولان رشتی نسبت به سپیدرود و گیلان کم لطف هستند.

نفت مسجد سلیمان حسین ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان حسین ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث روز | بخیل‌ترین مردم

روایت زیر از کتاب «غررالحکم» منتشر می‌شود.

أمیرالمؤمنین علی علیه السلام:

أبخَلُ النّاسِ مَن بَخِلَ علی نفسِهِ بمالِهِ و خلّفَهُ لِوُرّاثِهِ

بخیل‌‏ترین مردم کسی است که مال خویش را از خود دریغ دارد و برای وارثانش بگذارد.

غررالحکم، ح ۳۲۵۳

دیگر خبرها

  • حدیث روز | بخیل‌ترین مردم
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان