Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد شاگردن اسبق مورینیو و مربی کنونی چلسی گفت: حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام اتفاق خوبی است، حداقل دیگر برای مدتی از شر کارشناسی‌های تلویزیونی وی راحت می‌شویم.

به گزارش قدس آنلاین، مورینیو بعد از اخراج از منچستر و یک سال دوری از فوتبال در نهایت با قراردادی که وی را به دومین مربی پردرآمد لیگ جزیره بعد از پپ تبدیل کرد، به جای پوچتینو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در هر دو جبهه با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.در وهله اول رسانه‌ها به دلیل شخصیت و کارنامه پوچتینو به اخراج وی واکنش نشان داده و این موضوع را از زاویه‌های مختلف بررسی کردند و در ادامه بازگشت مورینیو به فوتبال بازتاب‌های بسیاری در رسانه‌ها داشت.البته در هر دو جبهه موافقان و مخالفان اظهار نظر کردند و عده‌ای به کارنامه پوچتینو احترام گذاشتند و بخشی از رسانه‌ها بازگشت مورینیو به فوتبال را با دیده مثبت ارزیابی کردند.

امروز این بازتاب‌ها با واکنش مربیان سطح اول دنیا نیز همراه شد.

کلوپ یکی از رقیب‌های مرد پرتغالی گفت: به مورینیو مجددا خوش آمد می‌گویم.از اینکه وی را دوباره در جمع مربیان لیگ می‌بینم خوشحالم، بخصوص اینکه خوزه برای بازگشت لحظه‌شماری و بی‌تابی بسیاری می‌کرد.

وی افزود: از سرعت سران باشگاه تاتنهام غافلگیر شدم و متوجه شدیم که مورینیو در بررسی امور با سرعت بالا چقدر تخصص دارد.پوچتینو در تاتنهام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و کارهای بسیار بزرگی انجام داد و البته شخصیت برجسته‌ای داشت.

فرانک لمپارد شاگردن اسبق مورینیو و مربی کنونی چلسی گفت: حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام اتفاق خوبی است، حداقل دیگر برای مدتی از شر کارشناسی‌های تلویزیونی وی راحت می‌شویم.

زیدان در جواب سوالی مبنی بر اینکه با حضور مورینیو در تاتنهام مقداری از فشار روی شما کم شد، گفت: متوجه نمی‌شوم مقصود شما چیست اما این موضوع اصلا به من ارتباطی ندارد و عین خیال من هم نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ژوزه مورینیو مربیگری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، حتی فریدهلم فونکل هم انتظار چنین چیزی را نداشت. مربی کایزرسلاترن در استودیوی ورزشی ZDF از یورگن کلوپ، مربی فعلی باشگاه لیورپول، پیامی غیرمنتظره دریافت کرد.

کلوپ به عنوان بازیکن و مربی سابق ماینتس، رقیب همیشگی کایزرسلاترن، گفت: «امیدوارم بتوانی تیم را از سقوط نجات بدهی. برای فونکل و کایزرسلاترن از هر جهت آرزوی موفقیت دارم هرچند به عنوان بازیکن سابق ماینتس کمی عجیب باشد.»

شیاطین سرخ آلمان در بوندسلیگا 2 در منطقه سقوط مستقیم قرار دارند. فاصله تا منطقه امن ولی دو امتیاز است. آنها دیروز برابر گروترفورث در دقیقه پایانی با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

کلوپ علاوه بر بهترین آرزوها در نبرد نجات از سقوط، در مورد راهیابی کایزرسلاترن به فینال جام حذفی به فونکل تبریک گفت. این پیام یک روز بعد از شکست سنگین لیورپول از آتالانتا جالب توجه بود.

فونکل بهمن ماه گذشته، حدود دو سال و نیم پس از آخرین حضور خود روی نیمکت، که در آن کلن را از سقوط در فصل 21-2020 نجات داد، دوباره به کار مربیگری برگشت تا کایزرسلاترین را از سقوط نجات دهد.

کلوپ به این نکته هم اشاره کرد و گفت: «بازگشت از بازنشستگی و رساندن تیم به یک فینال بزرگ. واقعا کجا می توان چنین چیزی را دید. تبریک مربی.»

لازم به ذکر است که در 25 می (5 خرداد)، کایزرسلاترن در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف بایر لورکوزن در فینال جام حذفی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ