Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتبال  زیر ۲۳ سال دختران ایران و تاجیکستان در رقابت های آسیای مرکزی (کافا) برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر  به سود تیم ایران به پایان رسید.

ایران در دومین بازی خود در این رقابت ها که به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است، از ساعت ۱۴ فردا شنبه به مصاف ترکمنستان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4778209

منبع: مهر

کلیدواژه: تاجیکستان تیم فوتبال زیر 23 سال فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون والیبال لیگ کشتی والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا