Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@09:45:36 GMT

استمرار در نظارت های جدی، مستمر و موثر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۳۹۵

‍‍‍‍‍‍

سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه محدودیتی برای ادامه گشت زنی تعزیرات وجود ندارد از استمرار نظارت ها تا هر زمان که لازم باشد خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با 18:30 با بیان اینکه از ۴۸ ساعت گذشته تا کنون حدود ۴۰ گشت مشترک انجام شده است، گفت: برخی کالا‌ها بعد از اجرای طرح مدیریت سوخت یک تب بیشتری را تجربه کرده و کمی گران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین ایزدی افزود: بیشتر موارد برخورد شده مربوط به گرانی لاشه گوشت قرمز بوده است.

او از اجرای حکم در محل بازرسی گفت و افزود: با حضور قاضی و کارشناسان مرتبط در محل وقوع تخلف که بیشتر کالا‌های اساسی از جمله گوشت قرمز بوده است، حکم قضایی اجرا می‌شود.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: نظارت ها تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   او افزود: نظارت ها از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین که از جمعه ۲۴ آبان ۹۸ کلید خورده است تشدید شده است.   نایب رئیس اتاق اصناف هم با بیان اینکه اتاق اصناف روزانه بیش از ۱۰ اکیپ بطور دائم در حال گشت زنی و بازرسی است.

خسرو ابراهیمی‌نیا، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور فروش را از جمله تخلفات دو روز گذشته اصناف اعلام کرد و گفت: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نایب رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه تب گرانی سوخت فروکش کرده است، افزود: قیمت ها در هر شرایطی تغییر نخواهد کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارت سوخت یارانه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هیئت صلح جانبازان

معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد  یزدی زاده با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام  محمد امیر ابراهیمی در این دیدار گفت: در نظر داریم هیئت صلح جانبازان ۷۰ درصد را راه اندازی کنیم تا با حضور جانبازان بتوانیم از خانواده های مقتولین و اولیا دم رضایت گرفته و مددجویان را از زندان آزاد و از قصاص رهایی بخشیم. 

این مقام قضایی افزود: شما جانبازان با تقدیم جان خودتان اسلام و انقلاب را بیمه و خدمت بزرگی به بشریت انجام داده اید و  بنا داریم به صورت مستمر خدمت شما بزرگواران برسیم و از روحیات ایثارگری شما یاد گرفته و از محضرتان فیض ببریم و از اوضاع و احوال زندگی شما سنبل های هدایت استفاده کنیم و مشکلات حقوقی وقضایی و گرفتاری های کاری و اداری شما در زندگی را در حد امکان حل وفصل کنیم. 

 در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس به امضای حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان از این جانباز گرانقدر تجلیل شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان