Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:29:22 GMT

خانه شماره ۲ کشتی به فدراسیون جودو واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۴۷۰

خانه شماره ۲ کشتی به فدراسیون جودو واگذار شد

فدراسیون جودو اعلام کرد خانه کشتی شماره ۲ ورزشگاه آزادی به این فدراسیون واگذار شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون جودو،  آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون  با کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و معاونین این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

طی این نشست، و طبق صورت جلسه ای مقرر شد که خانه شماره ۲ کشتی به عنوان خانه تخصصی جودو در اختیار فدراسیون جودو قرار گیرد و دستور آن نیز ابلاغ  گردید و در مقابل سالن جودو خوابگاه شماره ۲ آزادی که در اختیار فدراسیون جودو بود به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی در اختیار فدراسیون جودو بود اما سال گذشته از این فدراسیون تحویل گرفته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد