Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ناصر ابراهیمی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به جز سید جلال حسینی که به بهترین شکل ممکن از تجربیات خود در خط دفاعی استفاده می‌کند، سایر مدافعان پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتند.

وی افزود: «محسن ربیع‌خواه» تا زمانی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد توانست برنامه‌های نفت مسجد سلیمان را خنثی کند اما از زمانی که جایش را با «مهدی شیری» عوض کرد این فرصت را به بازیکنان حریف داد تا چند فرصت گلزنی به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: سوشا مکانی در این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت و با واکنش‌های خود حرف اول را در این بازی زد و عامل اصلی پیروزی نفت مسجد سلیمان بود.

وی تصریح کرد: پرسپولیس با تیمی بازی داشت که ۹ هفته شکست نخورده بود و وظیفه کالدرون این بود که این تیم را آنالیز کرده و راه‌های باز کردن دروازه این تیم را پیدا کند که این کار را انجام نداد.

ابراهیمی تاکید کرد: وقتی بازیکنان نفت مسجد سلیمان با نفرات زیاد دفاع می‌کردند بازیکنان پرسپولیس نباید پاس‌های عمقی داده و این اجازه را به مدافعان حرف بدهند تا توپ‌ها را به راحتی دفع کنند.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: اگرچه پرسپولیس در این جدال شکست خورد اما هنوز برای قهرمانی در لیگ نوزدهم شانس دارد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی ناصر ابراهیمی گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی ناصر ابراهیمی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی ناصر ابراهیمی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!