Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@12:41:14 GMT

امسال که هیچ شاید سال بعد هم قهرمان نشویم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۴۹۶

ژوزه مورینیو می‌گوید که تیم جدید تحت هدایش به جذب بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه نیاز ندارد. به گزارش جنوب نیوز، ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید بازیکنانی که در تاتنهام دارد آنقدر باکیفیت هستند که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیازی به جذب بازیکنان جدید نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال جذب بازیکنانی مانند گرث بیل و برونو فرناندس توسط تاتنهام، مورینیو می‌گوید بهترین هدیه‌ای که باشگاه می‌تواند به او بدهد همان بازیکنانی است که در اختیار دارد.

مورینیو که تنها 11 ساعت پس از اخراج مائوریسیو پوچتنیو جانشین این مرد آرژانتینی شد، هدایت تیمی را برعهده می‌گیرد که اکنون در رده چهاردهم جدول است. با این حال آقای خاص می‌گوید که نیاز به بازیکنان جدید ندارد.

او گفت: بهترین هدیه‌ای، بازیکنانی هستند که اینجا حضور دارند. من به بازیکنان جدید نیاز ندارم. من فقط می‌خواهم با آنها بیشتر آشنا شوم. من آنها را خوب می‌شناسم اما باز هم تا زمانی که با آنها ملاقات نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید بگویید که آنها را کاملاً می‌شناسید.

مورینیو افزود: من به بازیکنانم گفته‌ام که به خاطر آنها به اینجا آمده‌ام. در بعضی از باشگاه‌های قبلی‌ام سعی کردم بازیکنانی جدید بخرم و در بعضی از آنها حتی برای این کار تلاش هم نکردم چون می‌دانستم که اوضاع چقدر سخت است..

مورینیو درباره شانس قهرمانی تاتنهام با توجه به شروع ضعیفش در این فصل هم خیال هواداران را راحت کرد و گفت: امسال ما نمی‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. در مورد فصل آینده هم نمی‌گویم که ما قطعاً قهرمان می‌شویم اما پتانسیلش را داریم.

سرمربی پرتغالی جدید تاتنهام کارش در جمع سفیدپوشان لندن را فردا (شنبه) با بازی خارج از خانه مقابل وستهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس آغاز می‌‌کند. این بازی از ساعت 16 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، مورینیو در حالی از عدم جذب بازیکن جدید سخن گفته که نشریه ایندیپندنت گزارش داده تاتنهام به دنبال خرید روبن دیاس مدافع بنفیکا است.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمد وحیدی با اشاره به حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با موضوع بررسی راهکار‌های اجرایی کیفیت بخشی آموزشی، مهارت آموزی دانش آموزان و جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد که برابر آمار ارائه شده علت‌ها و چرایی تحصیل نکردن ۱۶۰ هزار کودک مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ۱۳ هزار دانش آموز امسال به کلاس‌های درس بازگشتند.

وی اضافه کرد: در زمینه بازماندگان از تحصیل نیز گزارش‌های قابل توجهی به کمیسیون ارائه شد که برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند.

وحیدی با اعلام این خبر که ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس‌های درس بازگشتند، ادامه داد: بخشی از آمار، نیز مهاجران خارج از کشور بودند که از کشور خارج شدند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس‌های درس عادی را ندارند و گروهی دیگر نیز شناسایی نشده هستند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن‌ها ابطال نشده و ثبت احوال موظف به صدور گواهی فوت برای این افراد است تا این آمار به درستی پالایش شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه آمار کودکان بازمانده از تحصیل برای ما بسیار مهم است، گفت: به همین دلیل پالایش دقیق ۴۵ هزار نفر از این جمعیت آغاز شده که گزارش آن را در کمیسیون آموزش دریافت خواهیمکرد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!