Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@01:01:30 GMT

رخدادهای خبری به انتخاب قلم دوربین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۵۱۱

برگزاری رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت و عملیاتی شدنِ سامانه موشکی 15 خرداد از تصاویر منتخب قلم دوربین جمعه 1 آذر 98 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  تصاویری از نماز جمعه تهران، راهپیمایی در محکومیت اقدام اغتشاشگران، رزمایش اقتدار بسیج، عملیات نمایشی تاخت آبی خاکی و تصاویری مختلفی از صحنه های ورزشی از جمله مسابقه پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان، تنیس روی میز جوانان و مسابقات لیگ کشتی و بسکتبال را می توانید در قلم امروز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قلم دوربین رزمایش لیگ برتر نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه عازم تهران است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منابع خبری ازجمله «المیادین» گزارش دادند که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز سه‌شنبه به تهران سفر خواهد کرد.

آنگونه که از خبرها برمی‌آید، هنیه در تهران با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران دیدار می‌کند و پس از آن کنفرانس خبری‌ای خواهد داشت.

این دومین سفر هنیه به تهران بعد از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه است و از آنجا که تنها یک روز پس از قطعنامه شورای امنیت در خصوص برقراری آتش‌بس فوری انجام می‌شود، حائز اهمیت است.

آمریکا تهدید کرده بود در صورتی که متن پیش‌نویس قطعنامه تعدیل نشود و عبارت آتش‌بس دائم به آتش‌بس تغییر نکند، این قطعنامه را وتو خواهد کرد.

سرانجام پس از انجام تعدیل، این قطعنامه با رای مثبت ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل و رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • هنیه عازم تهران است