Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:58:17 GMT

امیدهای استقلال آماده برگشتند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۵۱۸

آمادگی امیدهای استقلال بهترین خبر برای این تیم در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که به دلیل حضور در اردوی تیم امید حدود 10 روز در تمرین استقلال حضور نداشتند اما آنها از امروز به تمرین این تیم برگشتند تا خود را آماده بازی با نفت نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم ماجرا این است که مهدی قائدی که در بازی دوستانه برابر قطر با مصدومیت روبرو شده بود، امروز سرحال به تمرین استقلال برگشت تا استراماچونی بازیکنان خود را آماده و سرحال در اختیار بگیرد.

 

استقلال در مدت تعطیلی لیگ برتر 5 بازیکن در اردوی تیم ملی و تیم امید داشت که آنها با آمادگی کامل به تمرین استقلال برگشته اند و می توانند در بازی با نساجی برای این تیم به میدان بروند.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

استقلال تهران مهدی قائدی عارف غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قائدی عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند