Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:15:54 GMT

تاکید چین بر حمایت از سوریه در مبارزه با تروریسم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۷۸۱

تاکید چین بر حمایت از سوریه در مبارزه با تروریسم

دولت چین بر حمایت از سوریه در مبارزه با تروریسم تاکید کرد. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، هلال الهلال جانشین دبیرکل حزب بعث سوریه با وانگ چیچان معاون رئیس جمهور چین دیدار کرد که طی آن، روابط دوستانه میان دو کشور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردواکنش روسیه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی علیه سوریه

وانگ در این دیدار پیام تبریک شی جی پینگ رئیس جمهور چین را به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه منتقل و بر موضع کشورش در حمایت از سوریه در جنگ با تروریسم جهانی و قدرت‌های امپریالیستی تاکید کرد که برای سقوط سوریه و تحمیل سیطره خود بر منطقه تلاش کردند.

وی تاکید کرد پیروزی سوریه پس از گذشت 9 سال از جنگ، بر قدرت و بزرگی آن تاکید می‌کند که تاریخ بر آن گواهی می‌دهد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,87,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سوریه اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار چین سوریه اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم در این خصوص عنوان کرد: مبارزه با شبکه‌های پولشویی و جرایم منشأ نیازمند ایجاد شبکه‌های سازمان یافته بین دستگاهی است. چرا که مبارزه با فساد سازمان یافته که عمدتا پولشویی از این جنس است، نیازمند ساختار‌های سازمان یافته است.

هادی خانی در این رابطه به ایجاد ادارات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در مراکز استان‌ها با اهدافی نظیر نظارت بر اجرای قانون و مقررات مبارزه با پولشویی و سازماندهی ظرفیت‌های ضد فساد کشور در نقاط استانی، تدقیق در شناسایی معاملات مشکوک، پیگیری پرونده‌های ارجاعی به شعب قضایی استانی با موضوع پولشویی و تامین مالی تروریسم، توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی جرایم منشأ در بین خواص و عوام و... اشاره کرد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در اسفند ماه سال گذشته و در جهت تحقق وعده مبارزه با فساد دولت مردمی و وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۷۵ شخص مظنون به پولشویی با جرایم منشأ متفاوت و با گردش مالی قابل توجه به شعب قضایی استان‌ها ارسال شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد