Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گفت رویارویی با آتالانتا مثل مراجعه به دندان‌پزشک، می‌تواند سخت باشد.

طرفداری- در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، یوونتوس در یک بازی دشوار مهمان آتالانتا خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافت و ابتدا در خصوص غیبت کریستیانو رونالدو برابر آتالانتا صحبت کرد:

در خصوص وضعیت کریستیانو رونالدو، نیازی به شفاف‌سازی بیشتری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات بازیکنان برای این که ریکاوری خود را کامل کنند، باید کنار گذاشته شوند. کریستیانو رونالدو روز سه شنبه به ما گفت هنوز کاملا آماده نیست و هدف ما این است در بازی لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو، او را آماده در اختیار داشته باشیم.

بازی با آتالانتا؟ پپ گواردیولا آن‌ها را به بهترین شکل توصیف کرد. رویارویی با آن‌ها مثل مراجعه به دندان‌پزشک است. آن‌ها از نظر فنی و هجومی بسیار خوب هستند. بازی برابر آتالانتا اصلا آسان نیست، به خصوص این که بازی خارج از خانه است. ما می‌خواهیم سبک‌های فوتبالی متفاوتی را پیاده کنیم اما نمی‌توانیم برخلاف ویژگی‌های بازیکنانی که داریم، بازی کنیم. به تعادل مناسبی در تیم نیاز داریم.

مصدومیت الکس ساندرو، خفیف‌تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسید. رابیو نیز از ناحیه ران پا مصدومیت دارد اما میرالم پیانیچ در دسترس است. بلیز ماتویدی هنوز کمی احساس درد دارد اما او بر چنین مصدومیت‌هایی غلبه می‌کند. ماتویدی دیروز در جلسه تمرینی به صورت کامل شرکت کرد و در دسترس است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز در بازگشتش به رئال از المپیک لیون نتوانست بازیکنی موفق نشان دهد، اما او توانست تنها از یک دقیقه حضورش در ال کلاسیکو لذت ببرد و در آن رکوردی تاریخی به نام خود ثبت کرد.

ماریانو به عنوان جانشین رونالدو در تابستان 2018 به رئال برگشت و شماره 7 را نیز پوشید اما نه تنها نتوانست جای خالی رونالدو را پر کند، که به دلیل مصدومیت های متوالی در طول 5 سال بسیار کم نیز به میدان رفت. او سرانجام تابستان گذشته با اتمام قراردادش از رئال جدا شد و به سویا پیوست. در این تیم نیز او نتوانسته موفق کار کند.

ماریانو ولی در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل 20-2019 درست قبل از تعطیلی لالیگا به خاطر پاندمی کرونا در دقیقه 91 با تصمیم زیدان به زمین رفت، در حالی که رئال با یک گل از بارسا پیش بود. او یک دقیقه بعد از ورود به زمین، گل دوم تیمش را زد تا سریع‌ترین گلی که یک بازیکن تعویضی در تمام تاریخ ال‌کلاسیکو به ثمر رسانده را به نام خودش کند.

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!