Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله دوم، پادشاه اردن در سخنانی تاکید کرد روابط این کشور با رژیم صهیونیستی همچنان در بدترین حالت قرار دارد.

او با اشاره به اینکه روند صلح در رکود قرار دارد، افزود: تنها راه حل برای رفع درگیری میان فلسطینیان و اسرائیل راه حل دو دولت است.

چند روز پیش نیز پادشاه اردن، در سخنرانی خود در مجلس این کشور، پایان قرارداد اجاره دو منطقه الباقوره و الغمر با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاهده صلح میان اردن و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۴ برای یک دوره ۲۵ ساله، زمین‌های اردن را در منطقه الباقوره و الغمر در اختیار مالکان صهیونیست قرار می‌داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاورمیانه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد

وزیر امور خارجه اردن گفت: تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد و تا زمانی که اسرائیل به نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان ادامه دهد، امنیت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در سخنانی اعلام کرد خطر تشدید و گسترش جنگ غزه در منطقه، هر لحظه که تجاوزات ادامه می‌یابد، بیشتر می‌شود.

وی افزود: تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد و تا زمانی که اسرائیل به نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان ادامه دهد، امنیت وجود ندارد.

الصفدی خاطرنشان کرد: شورای امنیت باید در مورد آتش بس تصمیمی الزام‌آور اتخاذ کند و نمی‌توان به اسرائیل اجازه حمله به رفح را داد.

وزیر خارجه اردن تصریح کرد: اسرائیل نزدیک به ۳۴۰۰۰ فلسطینی از جمله ۱۳۰۰۰ کو دک و همین تعداد زن را در غزه به قتل رساند.

کد خبر 745881

دیگر خبرها

  • تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • مخمصه اردن پس از واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • «أیمن الصفدی» به نقش اردن در رهگیری موشک‌های ایران اذعان کرد