Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@08:31:28 GMT

آلودگی هوا در هفت استان کشور

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۸۷۶

براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، از روز یکشنبه سوم تا سه شنبه پنجم آذر، غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت  استان های تهران، کرج، قزوین، اراک، تبریز، ارومیه و اصفهان افزایش می یابد.

کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه های حساس خواهد بود. سازمان هواشناسی کشور تردد و توقف به ویژه برای کودکان، افراد مسن، بیماران تنفسی  و قلبی را توصیه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت آلودگی هوا تا سه شنبه ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / برف و باران شدید در راه است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز یکشنبه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین -فردا- دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر و نیز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش سبب تگرگ، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید شده و علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از جنوب و مرکز کشور و شمال شرق کشور را نیز دربرمی‌گیرد.

بیشترین فعالیت سامانه بارشی اواخر دوشنبه و روز سه شنبه در استان‌های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، غرب استان‌های اصفهان و کردستان پیش بینی می‌شود؛ و در نهایت چهارشنبه از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود.

در این روز به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سایر مناطق کشور، بارش پیش بینی می‌شود. در این روز به تدریج از سمت غرب از میزان ابرناکی و بارش کاسته می‌شود.

روز پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده رخ داده و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران حاکی از آن است که امروز هوای پایتخت قسمتی ابری همراه با وزش باد است. کمینه دما در استان تهران ۱۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دما به ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. برای روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان تهران در برخی ساعت‌ها بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید را به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • مدیرکل سازمان هواشناسی بیان کرد؛ واکنش به ادعای تکرار سیل بهار ۹۸ در بهار ۱۴۰۳
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا
  • (ویدیو) هشدار قرمز هواشناسی برای ۶ استان؛ یک استان در آماده‌باش کامل
  • هشدار قرمز هواشناسی برای ۶ استان ؛ یک استان در آماده‌باش کامل + فیلم
  • هواشناسی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / برف و باران شدید در راه است
  • هشدار قرمز هواشناسی برای سه‌شنبه ۲۹ اسفند
  • سازمان هواشناسی هشدار قرمز صادر کرد/ بارش‌ های سیل آسا در ۲۲ استان
  • سازمان هواشناسی هشدار قرمز صادر کرد/ بارش‌های سیل آسا در ۲۲ استان
  • شاخص آلودگی هوای سمنان، امروز شنبه ۲۶ اسفند