Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت انتخاب در گزارشی تند و انتقادی علیه دولت نوشت: مطالبات مردم از روحانی به وصل شدن یک اینترنت ساده تقلیل یافته است، بهانه‌هایی مانند اینکه قطعی اینترنت در اختیار دولت نیست، برای کسی پذیرفته نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت انتخاب در گزارشی تند و انتقادی علیه دولت نوشت: مطالبات مردم از روحانی به وصل شدن یک اینترنت ساده تقلیل یافته است، بهانه‌هایی مانند اینکه قطعی اینترنت در اختیار دولت نیست، برای کسی پذیرفته نخواهد بود؛ چراکه مردم حتی کوچکترین تلاشی از سوی دولت به ویژه خود رئیس جمهور برای برقراری دوباره اینترنت نمی‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات شعارگونه‌ای مانند اظهارات حسام الدین آشنا نیز قابل اعتنا نخواهد بود؛ «شاک» زیر مجموعه وزارت کشور است، آدرس غلط ندهید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط چهار پله‌ای سرعت اینترنت ثابت در ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت اسپیدتست سرعت و کیفیت اینترنت همه کشور‌های جهان را مورد سنجش قرار می‌دهد و هر ماه میزان افزایش یا کاهش سرعت را با رتبه‌بندی آنها نشان می‌دهد. شیوه کار این سایت اسپیدتست بدین صورت است که برای سنجیدن سرعت اینترنت، با یک سرور انتخاب شده که پیش فرض آن نزدیک‌تر سرور کشور‌ها است، شروع به کار می‌کند. بخش قابل توجهی از اینترنت مصرفی در کشور اینترنت بین‌الملل است، اما معیار سنجش این سایت، اینترنت داخلی کشورهاست و به همین دلیل کارشناسان معتقدند داده‌های این سایت نمی‌تواند معیار درستی براس سنجیدن سرعت اینترنت باشد.

این وب‌سایت، برای سنجش رتبه و کیفیت اینترنت در کشور‌های جهان، از دو شاخص میانه  و میانگین استفاده می‌کرد که شاخص «میانگین» همان حد متوسطی است که از یک گروه در نظر می‌گیرند، اما «میانه» نقطه وسط داده‌های آماری است، اما سایت «اسپیدتست» از مدتی قبل اعلام کرده بود در رتبه‌بندی سرعت اینترنت کشورها، دیگر از شاخص «میانگین» استفاده نخواهد کرد و شاخص «میانه» را برای محاسبات خود در نظر می‌گیرد.

جدیدترین داده‌های سایت اسپیدتست که معیار سنجش آن بر اساس اینترنت داخلی کشور‌ها و نه اتصال به اینترنت بین الملل است، نشان می‌دهد که اکنون در آمار مربوط به ماه فوریه سال ۲۰۲۴ (بهمن-اسفند ۱۴۰۲) بر اساس شاخص «میانه» جایگاه اینترنت سیار کشور با یک پله نزول رده ۷۴ اعلام شده و اینترنت ثابت نیز در رده ۱۵۷ قرار دارد که نسبت به ماه قبل از آن چهار پله سقوط کرده است.

بر اساس شاخص «میانه»، سرعت دانلود اینترنت ثابت کشور ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۳.۳۷ و میزان تاخیر ۲۸ میلی ثانیه است؛ بر اساس همین شاخص سرعت دانلود (بارگذاری) اینترنت سیار ۳۴.۷۱ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۹.۹۹ مگابیت بر ثانیه و میزان تاخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری شبکه ارتباطی خراسان رضوی در تعطیلات نوروز
  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • دسترسی ۸۹ درصدی روستا‌های خراسان رضوی به اینترنت
  • چرا واقعیت‌نگاری و امیدآفرینی در قاموس غربگرایان نیست؟
  • ارتباط با رسانه‌ها موجب بالندگی دولت خواهد شد
  • آقای رئیسی! شن و ماسه را که با هواپیما جابجا نمی کنند /اگر این دولت حتی اندکی از موفقیت‌های دوره اول دولت روحانی را داشت چه انتظاری از رسانه‌ها داشت؟
  • سقوط چهار پله‌ای سرعت اینترنت ثابت در ایران
  • قطع اینترنت سال 98 به اراده من نبود
  • غلامحسین کرباسچی: امیدآفرینی کاذب آدرس اشتباه دادن به تصمیم‌گیران است