Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی بزرگ مردم ولایتمدار اندیمشک علیه اغتشاشگران امروز (جمعه ۱ آذر) از مصلای نماز جمعه تا میدان امام (ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، راهپیمایی حماسی و وحدت آفرین مردم غیور و ولایتمدار اندیمشک علیه اغتشاشگران و حمایت از بیانات مقام معظم رهبری امروز (جمعه ۱ آذر) پس از نماز دشمن شکن جمعه از مصلای نماز جمعه تا میدان امام (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم ولایتمدار اندیمشک با حضور پرشور خود در این راهپیمایی اقدامات برهم زنندگان امنیت به ویژه تخریب کنندگان اموال عمومی و شخصی مردم را محکوم کردند.

 

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و سر دادن شعارهای ضد استکبار، علیه اقدامات اغتشاشگران اعلام انزجار کردند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی نماز جمعه هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد محکومیت اغتشاشات اخیر افزایش قیمت بنزین راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور راهپیمایی علیه اغتشاشگران اندیمشک اقتدار جمهوری اسلامی ایران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

راهپیمایـی بزرگ خودرویی مردم قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم جنایتکار صهیونیستی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068522 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار می‌شود