Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه ابتدا درباره شرایط تیم ملی ترکیه گفت: تیم ملی ترکیه در این چند سال اخیر از قدرت‌های فوتبال جهان به شمار می‌رود و حتی می‌تواند با نمایش‌های زیبایی که از خود نشان می‌دهد در برابر تیم‌های بزرگ دنیا مثل ایتالیا، انگلیس و حتی آلمان پیروز شود.

اخبار ورزشی - مدیران باشگاه‌های ترکیه با سرمایه گذاری‌های هنگفتی که در این چند سال اخیر انجام داده اند و با جذب بازیکنان بزرگ دنیا به نوعی می‌خواهند کیفیت بازی‌های خود را بالا ببرند، اما به نظر من مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که اکثر این بازیکنانی که پا به سن گذشاته اند و در ترکیه بازی می‌کنند دوران فوتبالی خود را گذرانده اند و نمی‌توانند آن کارایی لازمی که باید داشته باشند را از خود به نمایش گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ترکیه بازیکنان جوان و با استعداد زیادی وجود دارند که هر کدام می‌توانند در تیم‌های بزرگ بسیار خوب عمل کنند. نمونه بارز یکی از این باشگاه‌هایی که در ترکیه بر روی جذب بازیکنان جوان به خوبی کار کرده است، باشگاه ترابوزان اسپور است که با حضور بازیکنان جوان در تیم خود موفق شده نتایج بسیار خوبی را در مسابقات کسب کند.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه درباره پیوستن فالکائو مهاجم فصل گذشته موناکو فرانسه که در این فصل به تیم گالاتاسرای پیوسته گفت: به نظر من جذب فالکائو یک اشتباه بسیار بزرگ بود، زیرا در کشور ترکیه بازیکنان جوان و با استعدادی وجود دارند که هر کدام از این جوانان می‌توانستند به راحتی به جای فالکائو در این تیم بازی کنند و به نظر من مدیران باشگاه گالاتاسرای با پرداختن ۱۶ میلیون یورو به فالکائو به نوعی پول خود را در چاه ریخته اند و جذب فالکائو ۳۳ ساله اصلا نمی‌تواند به این تیم کمک کند و باید مدیران این باشگاه به جای او چند بازیکن جوان را به تیم اضافه می‌کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار ورزشی مصطفی دنیزلی پول سرمایه گذاری سرمربی تیم فوتبال یورو مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد. سرخپوشان پایتخت در حالی کورس قهرمانی با استقلال تهران در صدر جدول دنبال می‌کنند که مشکلات مالی همچنان دغدغه اصلی بازیکنان و مربیان این تیم است.

سرخپوشان پایتخت بین ۴۰ تا ۴۸ درصد از قرارداد‌های خود را دریافت کرده اند تا به هیچ وجه از وضع موجود راضی نباشند و در گفتگو با رسانه‌ها این موضوع را عنوان کنند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه که هفته گذشته برای بیان مشکلات مالی موجود به تمرین این تیم رفته بود از بازیکنان خواست تا با حفظ تمرکز روی دیدار‌های پیش رو به سه امتیاز بازی‌ها فکر کنند و نگران پرداخت پول نباشند.

مدیرعامل سرخپوشان به اعضای تیم قول داده است در روز‌های ابتدایی اردیبهشت ماه حدود ۱۰ درصد به طور قطع به اعضای تیم پرداخت خواهد شد. همچنین اعضای خارجی نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه بخش دیگری از قرارداد‌های خود را دریافت خواهند کرد تا دریافتی آن‌ها مثل سایر نفرات شود.

درویش در حالی قصد پرداخت پول به بازیکنان و مربیان فعلی پرسپولیس را دارد که قرار بود طلب یحیی گل محمدی سرمربی پیشین سرخپوشان را پرداخت کند، اما هنوز موفق به انجام آن نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • سیستم VAR چینی در راه ایران | لیگ باید جوان شود
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس