Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یواس‌ای‌ تودی اگر این کناره‌گیری دائم باشد، به معنای آن است که آندرو دهه‌ها زودتر از پدرش، شاهزاده فیلیپ ۹۸ ساله که در سال ۲۰۱۷ اعلام بازنشستگی کرد، از زندگی عمومی بازنشسته می‌شود.

پرسشی که مطرح این است که آیا این اعلام مشکلات شاهزاده آندرو از هنگام مصاحبه بحث‌برانگیزش با بی‌بی‌سی بالا گرفته است، حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دراین مصاحبه سعی کرده بود ادامه دوستی‌اش با اپستین را مدت‌ها پس از آنکه او در سال ۲۰۰۸ در فلوریدا به جرائم جنسی خود اعتراف کرده بود، توجیه کند.

ویرجینیا رابرتز جیفر در بیرون دادگاهی در منهتن نیویورک در ۲۷ اوت ۲۰۱۹

آیا ویرجینیا رابرتز جیفر زنی که مدعی در ۱۷ سالگی اپستین او را مجبور به قرار رابطه با شاهزاده آندرو کرده است، با ناپدید شدن آندرو از زندگی علنی سلطنتی راضی خواهد شد؟

آندرو همچنان هر گونه رابطه را با جیفر را تکذیب می‌کند. آندرو می‌گوید با وجود عکسی که او را در کنار این دختر نشان می‌دهد و دست کم از سال ۲۰۱۱ در اینترنت در دسترس بوده است، او را به یاد نمی‌آورد.

رسوایی که دامان شاهزاده آندرو را گرفته است، باعث شد که بسیاری از شرکت‌هایی که در خدمات خیریه با او همکاری می‌کردند، رابطه‌شان را با او قطع کنند.

آندرو قبلا در مصاحبه‌اش با بی‌بی ‌سی که روز شنبه این هفته پخش شد، گفته بود که آماده است در صورت تایید مشاوران قانونی‌اش، با قید سوگند در دادگاه مربوط به جرائم جنسی جفری اپیستین شهادت دهد.

اما روز دوشنبه که یک قربانی تازه مدعی شد که در ۱۵ سالگی مورد آزار جنسی شریرانه و مداوم اپستین قرار گرفته است و از شاهزاده آندرو خواست هر اطلاعاتی درباره این میلیاردر نیویورکی دارد، در میان بگذارد، فشارها بر او افزایش یافت.

عکس روز | قربانی آزار جنسی میلیاردر نیویورکی

از طرف دیگر این ادعای آندرو در مصاحبه که برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ با اپستین ملاقات کرده است، مورد تردید قرار گرفت، چرا که رئیس پیشین کارکنان شاهزاده گفت که این دو مرد در اوائل دهه ۱۹۹۰ دیدار کرده بودند.

اپستین در ماه اوت امسال پس از بازداشت به اتهام قاچاق دخترها برای سوءاستفاده جنسی در زندانی در منهتن نیویورک خودکشی کرد.

رازهای جهانی مرد بدنام نیویورک کد خبر 464705 برچسب‌ها انگلیس حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا تحریم‌های ضدایرانی را اعلام کرد

به گزارش جماران؛ انگلیس اعلام کرد ۱۳ نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

دیگر خبرها

  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • بریتانیا تحریم‌های ضدایرانی را اعلام کرد
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه