Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:17:51 GMT

نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۹۳۳

نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین است

ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد گفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند.

سعید رازانی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظم‌بخشی و برقراری آرامش و امنیت مردم و شناسایی و دستگیری آشوب گران حوادث اخیر، اظهار کرد: دستگاه قضا برای آشوب‌طلبان جرائم متناسب با اقدامی که انجام داده‌اند صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یک مطالبه عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا و پلیس با تمام توان برای پاسخ به آن تلاش می‌کنند.

رازانی خدمت به مردم ولایت مدار میهن اسلامی را پشتوانه معنوی دانست و افزود: نیروی انتظامی مفتخر به خدمت بی‌منت به مردم بوده و این باعث سربلندی پلیس در پیشگاه خداوند متعال است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به برقراری نظم و امنیت شهروندان تصریح کرد: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند کارکنان نیروی انتظامی ضمن تأمین امنیت در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند.

وی با تأکید بر این‌که امروز شاهد امنیتی پایدار در استان هستیم و این شرایط با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران ایجاد شده است اضافه کرد: حضور دلگرم کننده پلیس باعث شده اقشار مختلف مردم با خیالی آسوده و راحت مشغول امورات زندگی باشند و این امنیت را باید قدر بدانیم.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان این‌که چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، رمز ایستادگی در مقابل دشمنان را، بصیرت و آمادگی دانست و بیان کرد: استان لرستان با وجود نیروهای مسلح ولایی و متدین به شکر خداوند از استان‌های امن کشور است و در فتنه اخیر بسیار خوب مدیریت کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی، گفت: اقتدار مأموران پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوب گران گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار رفیعی کیا در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضا خدمت شایسته به مردم و تأمین آرامش عمومی جامعه را آرمان مقدس و مشترک پلیس و دستگاه قضایی خواند.

او با اشاره به امنیت مطلوب استان مرکزی در سایه هم افزایی دستگاه قضا و پلیس گفت: این مهم با تعامل خوب و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری پلیس و دستگاه قضا تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی ادامه داد: افزایش احساس امنیت اجتماعی چشم انداز اجرایی پلیس در اجرای طرح‌های انتظام بخش در استان مرکزی خواهد بود و نوع مشارکت همراهی دستگاه قضایی در تحقق این نگاه بسیار مهم و اثربخش است.

او با تاکید بر تقویت هوشمندسازی در زیرساخت‌های امنیتی و ترافیکی استان گفت: این مهم در سایه تعاملات دو دستگاه قضایی و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان برخورد قاطع با سارقان مسلح و جرائم خشن را حاکی از عزم و اراده راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم و دفاع از جامعه دانست و گفت: وجود ۲۴ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بیانگر این مهم است.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها