Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:03:08 GMT

محکومیت دو انگلیسی به دلیل سرقت گنج

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۹۹۵

محکومیت دو انگلیسی به دلیل سرقت گنج

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دو انگلیسی به دلیل سرقت گنج به ۱۸ سال زندان محکوم شدند.

بر این اساس، لیتون دیویس و جرج پاول به جرم سرقت و فروش بیش از ۳۰۰ قطعه سکه تاریخی طلا با قدمت هزار و صد سال در انگلیس بازداشت و پس از محاکمه در مجموع به ۱۸ سال زندان محکوم شدند.

جورج پاول ۳۸ ساله که نقش اصلی را داشت به ۱۰ سال و لیتون دیویس ۵۱ ساله به جرم دزدی به هشت سال زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرمان مجموعه با ارزش تاریخی شامل مسکوکات طلا و جواهر را که مربوط به زمان ساکسون‌ها و پادشاهی الفرد کبیر است با استفاده از دستگاه‌های فلزیاب در لئو مینستر واقع در هرفورد شایر در مرکز انگلستان کشف و آن را سرقت کردند.

کارشناسان ارزش این گنج را دست کم ۱۲ میلیون پوند برآورد کرده اند. به گفته قاضی پرونده، یکی از سکه‌های کشف شده مربوط به دوران ایران باستان است.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده، حدود ۱۰ درصد از مجموع حدود سیصد قطعه سکه و جواهرات این پرونده کشف و ضبط شده است و پلیس همچنان در جستجوی بقیه این گنج است. پس از دستگیری این دو نفر، دو عتیقه فروش هم به جرم همدستی با انان بازداشت و محاکمه شدند که یکی از آنان به پنج سال زندان و فرد دیگر نیز به شش ماه حبس محکوم شد.

بر اساس قوانین جاری انگلیس، افرادی که اشیای تاریخی یا گنج کشف کنند که عمر آن بیش از سیصد سال است باید به صاحب ملک و مقامات محلی و پلیس اطلاع دهند.

بر اساس قوانین انگلیس هر شی باستانی که یافت شود متعلق به ملکه است و باید به دولت تحویل داده شود و یک کمیسیون نیز در این باره تشکیل می‌شود که سهم یابنده و صاحب زمین را از این اشیاء تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟

در دنیای امروز، مردم با اهداف مختلف اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. برخی در تلاشند تا به یک استاد یا دبیر زبان تبدیل شوند، که برای تحقق این هدف نیاز به شرکت در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی یا همان TTC است. در واقع در این دوره شما با تمام فوت و فن‌های تدریس زبان انگلیسی آشنا خواهید شد؛ چرا که تدریس زبان انگلیسی صرفا با تسلط داشتن بر این زبان امکان‌پذیر نیست. هزینه دوره TTC در آموزشگاه‌های مختلف بنابر معیارهای متفاوت، متغیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این دوره و هزینه‌های آن به دست بیاورید.

دوره TTC چیست؟

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی یا Teacher Training Course که با به صورت اختصاری TTC گفته می‌شود، برای کسانی که در سطح خوبی از زبان انگلیسی هستند و می‌خواهند به تدریس زبان بپردازند مناسب است. مهارت‌های لازم جهت تدریس زبان انگلیسی در این دوره آموزش داده می‌شوند. در انتهای دوره اگر آزمون نهایی را با موفقیت پشت سر بگذارید، مدرک TTC را دریافت خواهید کرد. نکته قابل توجه اینجاست که فقط در صورتی می‌توانید در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی شرکت کنید، که در سطح Advance در زبان انگلیسی باشید. بنابراین افراد مبتدی امکان ثبت نام در دوره TTC را ندارند. یک روش آسان و سریع برای اینکه بدانید چقدر به زبان انگلیسی مسلط هستید، انجام آزمون آنلاین تعیین سطح است. همچنین سن بالای 18 سال از دیگر شروط شرکت در این دوره است.

اعتبار مدرک TTC چقدر است؟

با تمام کردن دوره TTC و موفقیت در آزمون نهایی آن می‌توانید صاحب مدرک تدریس زبان شوید. این مدرک از اعتبار بین‌المللی برخوردار بوده و در تمامی کشورهای دنیا به عنوان یک مدرک رسمی جهت تدریس مورد پذیرش قرار می‌گیرد. با داشتن مدرک TTC، نه تنها در آموزشگاه‌های خصوصی و موسسات آموزش زبان، بلکه در مدارس ابتدایی، متوسطه و حتی دانشگاه‌ها نیز امکان کار کردن خواهید داشت. اگر قصد مهاجرت دارید، می‌توانید از این مدرک برای فعالیت به عنوان مدرس زبان در کشور مقصد استفاده کنید. فرقی نمی‌کند مدرک خود را از کدام موسسه دریافت کرده‌اید، می‌توانید آن را به زبان موردنظر ترجمه کنید. در نظر داشته باشید که برای دریافت مهر تایید وزارت امور خارجه، مدرک شما باید دارای مهر وزارت علوم و تحقیقات باشد. بدین ترتیب برای ترجمه جهت مهاجرت و معادل‌سازی اعتبار کافی خواهد داشت.

سرفصل‌های دوره TTC

دوره TTC به طور کلی شامل سرفصل‌های زیر است:

متدهای مدرن و روز دنیا جهت تدریس چگونگی تدریس مهارت‌های چهارگانه در زبان انگلیسی اعم از Reading, Listening, Writing, Speaking نحوه تدریس در کلاس‌های گروهی و خصوصی و تفاوت‌های آن تاثیر Body Language در تدریس زبان انگلیسی چگونگی تدریس به کودکان و بزرگسالان و تفاوت‌های آن به‌کارگیری خلاقیت در شیوه‌های تدریس هزینه دوره TTC

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، هزینه شرکت در دوره TTC در هر آموزشگاه بسته به معیارهای مختلف، متغیر است. در واقع در هر موسسه آموزشی، هزینه این دوره براساس فاکتورهای گوناگون محاسبه می‌شود. برای مثال برخی موسسات آموزش زبان، هزینه هر بخش از دوره تربیت مدرس همچون کتاب‌های آموزشی، مدرک نهایی و مدرک بین‌المللی و غیره را بصورت جداگانه محاسبه می‌کنند. همچنین در برخی موسسات این دوره به صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و عمومی برگزار می‌شود که هزینه هر کدام طبیعتا متفاوت از دیگری خواهد بود. در دنیای مدرن امروز، امکان حضور در دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین نیز وجود دارد. بنابراین یکی دیگر از معیارهای تاثیرگذار در قیمت دوره TTC، حضوری یا آنلاین بودن آن است. در بخش قبلی سعی کردیم مواردی که می‌توانند در هزینه دوره TTC تاثیرگذار باشند را مورد بررسی قرار دهیم. بطور کلی قیمت ثبت نام در این دوره در آموزشگاه‌های مختلف از حدود 2 میلیون تا 6 میلیون متغیر خواهد بود. برای مثال، آموزشگاه جهاد دانشگاهی دوره TTC را در سه حالت آنلاین، حضوری و مخصوص کودکان با قیمت 2950000 تومان برگزار می‌کند. در آموزشگاه ایران کمبریج این دوره در طی دو ماه با قیمت 5500000 هزار تومان برگزار شده و در هر کلاس حداکثر 14 نفر حضور خواهند داشت. قیمت دوره TTC در آموزشگاه ایران آکسفورد در سال 1402 همراه با ارائه مدرک معتبر پایان دوره برابر با 2350000 است.

کدام آموزشگاه برای دوره تربیت مدرس بهتر است؟

انتخاب آموزشگاه زبان برای گذران دوره TTC بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوانید بهترین آموزشگاه را جهت ثبت نام در دوره TTC انتخاب کنید، نیاز است معیارهایی را مورد بررسی قرار دهید. از جمله این معیارهای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سطح استادان آموزشگاه

ارزیابی کیفیت و تجربه مدرسان برای انتخاب آموزشگاه زبان مورد نظر بسیار اهمیت دارد. حتما بررسی کنید که مدرسان از مهارت و صلاحیت کافی برای آموزش مدرسان آینده برخوردار بوده و خود تجربه خوبی در زمینه آموزش زبان‌آموزان در سنین مختلف داشته باشند.

سطح استادان آموزشگاه: ارزیابی کیفیت و تجربه مدرسان برای انتخاب آموزشگاه زبان مورد نظر بسیار اهمیت دارد. حتما بررسی کنید که مدرسان از مهارت و صلاحیت کافی برای آموزش مدرسان آینده برخوردار بوده و خود تجربه خوبی در زمینه آموزش زبان‌آموزان در سنین مختلف داشته باشند. متدهای آموزشی: هنگام انتخاب آموزشگاه مقصد، حتما بررسی کنید که از جدیدترین متدها جهت آموزش استفاده شود و همچنین در دوره TTC روش‌های نوین و مدرن تدریس زبان انگلیسی را به شما آموزش دهند. امکانات آموزشی: در دوره TTC باید نحوه استفاده از امکانات مختلف جهت تدریس زبان انگلیسی آموزش داده شود؛ بنابراین نیاز است خود آموزشگاه به امکانات آموزشی مختلف و متعدد تجهیز باشد. استانداردها و گواهینامه‌ها: بررسی کنید که آموزشگاه از استانداردهای بین‌المللی آموزش زبان پیروی کند. همچنین مدارک ارائه شده از سمت آموزشگاه باید معتبر باشند. نظرات و تجربیات دیگران: یکی از روش‌های سنتی برای داشتن یک انتخاب خوب در هر زمینه‌ای، استفاده از نظرات و تجربیات دیگران است. در دنیای امروز که همه چیز بر بستر آنلاین است، حتما هر آموزشگاهی دارای یک وب سایت یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی است. از این طریق می‌توانید بخش رضایت مشتریان یا نظرات دیگران را مورد بررسی قرار دهید. هزینه: برای بهره‌گیری از بهترین و بالاترین کیفیت، نباید قیمت را مدنظر قرار داد. به‌طور کلی قیمت بالای یک دوره آموزشی نشان از باکیفیت بودن آن نیست و قیمت پایین هم نباید معیار شما در انتخاب آموزشگاه باشد. بنابراین بهتر است ملاک خود را جهت انتخاب بهترین آموزشگاه بر روی هزینه نگذارید.

دوره TTC در آموزشگاه زبان سفیر

سفیر، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین آموزشگاه‌های زبان در ایران مفتخر است دوره TTC را در بهترین کیفیت ممکن ارائه کند. دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی Teacher Training Course (TTC) سفیر، یک دوره جامع و منحصر به فرد است. افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه تدریس زبان انگلیسی هستند با شرکت در این دوره می‌توانند یک گام بزرگ در این مسیر برداشته و خود را از نظر تئوری و توانایی عملی جهت شروع تدریس زبان در سفیر یا هر آموزشگاه و موسسه دیگری آماده کنند. دوره TTC سفیر در هر دو حالت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. در پایان دوره مدرک معتبر با پشتوانه آموزشی از دانشگاه آکسفورد به شما اعطا خواهد شد که برای بسیاری از سفارتخانه‌ها و مراکز بین‌المللی قابل پذیرش است. تمامی سرفصل‌های این دوره بصورت کاملا اصولی و بر پایه استانداردهای دانشگاه آکسفورد آموزش داده می‌شوند. یکی از مزایای دوره TTC سفیر، تنوع در روز و ساعت برگزاری دوره‌هاست؛ بنابراین افراد با هرگونه مشغله و کم بود زمان، می‌توانند به راحتی در این دوره شرکت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895865

دیگر خبرها

  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • تحلیل سرهنگ انگلیسی درباره حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش فرمانده انگلیسی به حمله پهپادی ایران به اسرائیل | هدف این بود که ...