Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون حوزه علمیه لرستان با اشاره به بهره‌مندی ۱۳ مدرسه علمیه استان از وجود مشاوران عمومی، گفت: مرکز مشاوره تخصصی در مدارس علمیه راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کلاس‌های تخصصی درس اخلاق برای طلاب مدارس علمیه لرستان اظهار کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های عمومی اخلاق با حضور اساتید شاخص حوزه، کلاس‌های تخصصی اخلاق با دعوت از کارشناسان مطرح حوزه کشور در طول سال برای طلاب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مرکز مشاوره تخصصی در مدارس علمیه، تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی مرکز مشاوره تخصصی در حوزه، طلاب می‌توانند از مشاوره‌های گوناگون تخصصی بهره‌مند شوند.

پیرمحمدی با بیان این‌که رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای احداث مرکز مشاوره تخصصی در حوزه علمیه لرستان در حال انجام است، افزود: تلاش می‌شود با تعیین مکان این مرکز در آینده برای ارائه مشاوره به طلاب راه‌اندازی شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان این‌که هم‌اکنون در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان طلاب از وجود مشاوران عمومی بهره‌مند هستند، اضافه کرد: مشاوران در مدارس مستقر هستند و خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های گوناگون را به طلاب ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام پیرمحمدی با اشاره به این‌که دوره تربیت مربی مقدماتی مشاوره برای اساتید مدارس علمیه استان به‌زودی برگزار خواهد شد، گفت: این دوره با هدف تأمین کادر مشاوره برای مدارس با برگزاری کارگاه‌های ویژه مشاوره برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های دانش‌افزایی مشاوره برای اساتید مشاور مدارس در طول سال نیز برگزار خواهد شد، ادامه داد: سرفصل‌های مورد نیاز مشاوره‌های تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزند و ...به مشاوران آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مدارس علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه