Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، انقلاب اسلامی را تنها انقلابی دانست که یک چلّه‌ی پُرافتخار داشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اغتشاشات چند روز گذشته و حضور پرشور مردم در محکوم کردن اقدامات خرابکارانه عده‌ای آشوبگر و فرصب طلب، مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، از آن روز که با پشتوانه الهی و قدرت مردمی پا به میدان نهاد تا به امروز همواره با چالش‌های گوناگون و دشمنی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین مواجه بوده و تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و به حول و قوه الهی و حضور مردم در صحنه آن را استمرار خواهد بخشید ان شاءالله.

در روز‌های گذشته شاهد ناآرامی‌ها و آشوب عده‌ای فرصت طلب به بهانه اعتراض به اجرای طرح مدیریت سوخت بودیم که مطالبه به حق مردم و شهروندان شریف کشورمان را به اغتشاش کشانده و با سلب امنیت و آسایش مردم، صحنه‌های خشونت آمیزی را رقم زدند که به هیچ وجه مورد تأیید مردمی که صرفاً مطالبه رسیدگی مسؤولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی خود را داشتند نبود.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن اعلام حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» مبنی بر تأیید مصوبه سران محترم قوا و تأکید معظم له بر مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح طرح و کنترل قیمت‌ها به ویژه در راستای حفظ و تقویت قدرت اقتصادی اقشار آسیب پذیر و قدردانی از موقعیت شناسی و بصیرت مردم عزیز کشورمان که آشوبگری عناصر فتنه گر و فریب خورده را محکوم کرده و اجازه موج سواری دشمنان را ندادند، هرگونه آشوب طلبی و تعرض به اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن و تخریب اماکن مذهبی را به شدت محکوم کرده و ضمن هشدار جدی به آمریکای جنایتکار، اسرائیل خبیث، حکام آل سعود و سلطنت طلبان زبون که با حمایت مالی و غیر مالی از منافقین سرسپرده، به عنوان عوامل بروز آشوب‌های سال‌های اخیر در ایران اسلامی و تسلیت به خانواده قربانیان و حادثه دیدگان بی گناه این حوادث به ویژه شهدای گرانقدر امنیت، بار دیگر از دولت و مجلس شورای اسلامی می‌خواهد با اجرا و نظارت دقیق بر روند طرح و رفع خلاء‌های احتمالی، مانع ایجاد مشکلات اقتصادی جدید و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم گردند و از دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه هم می‌خواهد با شناسایی، برخورد و محاکمه قاطع با صحنه گردانان و عوامل بروز این اغتشاشات با شدت تمام برخورد کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس خبرگان بیانیه چهل سالگی انقلاب اغتشاش آشوب اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی باشکوهی از حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به حمله تروریستی این رژیم منحوس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه قدردانی کردند.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس میعادگاه جمعه به سمت چهاراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت تری به آنان خواهند داد.

راهپیمایان همچنین پرچم های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق برپا شد، تصاویر شهدای حمله تروریستی اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه که شهید محسن صداقت از قم نیز در بین این فرماندهان شهید بود گلباران شد.

طلاب غیر ایرانی مقیم قم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی علیه اسراییل قدردانی کردند.

همچنین راهپیمایان از نیروی انتظامی به واسطه اجرای طرح حجاب و عفاف تشکر کردند و در طول مسیر راهپیمایی شاخه های گل به عوامل انتظامی حاضر در مسیر اهدا شد.

کد خبر 6082514

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین روی دیوارنگاره میدان انقلاب
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد