Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شده قطع دسترسی اینترنت در ایران برای خنثی سازی اعتراضات ضد حکومت انجام شده است. از این رو وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات ایران را به دلیل این تصمیم تحت تحریم قرار می دهیم.

حساب کاربری وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه ۹۰ ساعت از قطع اینترنت در ایران می‌گذرد خواستار «احترام به مردم ایران» شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ایران در روز‌های گذشته توضیح داده‌اند که قطع اینترنت به دلایل تهدید‌های امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی مجدداً برقرار خواهد شد.

وزیر خزانه داری آمریکا در بخش دیگری از این اظهارات، افزوده جهرمی از دسترسی به ابزار‌های دور زدن سانسور و استفاده از ضد فیلتر‌ها برای شبکه‌های مجازی نقش موثر داشت و توانایی دولت ایران را برای نظارت، محدود یا مسدود کردن کامل استفاده از اینترنت در ایران افزایش داده است.
منوچین از اینکه وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، اقدامات محدود کننده را برای حفظ امنیت ملی ضروری دانسته است، ابراز خشم کرد. به موجب تصمیم امروز، شهروندان آمریکایی یا شرکت‌هایی که بیش از ۵۰ درصد سهام آن‌ها متعلق به آمریکایی‌ها باشد، برای معامله با جهرمی مجاز نخواهند بود و دارایی‌های احتمالی وی در حوزه آمریکا هم توقیف خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر ارتباطات آذری جهرمی ایران و آمریکا تحریم آذری جهرمی مناقشه ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران

آمریکا و بریتانیا روز پنجشنبه دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش تسنیم، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را که موتور‌های پهپاد تولید می‌کردند، تحریم کردند. 

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم