Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ایجاد صف‌های طولانی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: صف‌های تشکیل شده ارتباطی به از مدار خارج شدن برخی جایگاه‌ها ندارد.

وی افزود: تعداد جایگاه‌های از مدار خارج شده در شهرهای اطراف تهران اندک است، ضمن اینکه تلاش ما این است که هرچه سریع‌تر آنها را وارد مدار سرویس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه گفت: بیشتر صف‌ها به این دلیل است که مردم نگران باطل شدن سهمیه سوخت آبان ماه خود هستند.

وی تاکید کرد: مردم نگران ذخیره سوخت کارت خود نباشند؛ سهمیه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها به مدت شش ماه در کارت‌شان ذخیره می‌شود و حتی از آبان به آذر ماه نیز منتقل می‌شود.

کاهی یادآور شد: ما هیچ مشکلی بابت تامین سوخت و افزایش تقاضا نداریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند