Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا اعلام کرد دلیل غیبت طولانی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر، قطع شدن دسترسی وی به حساب کاربری‌اش توسط دولت آمریکا بوده است.

به گزارش مشرق، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا که بیش از دو ماه هیچ پیامی را در توئیتر منتشر نکرده بود، روز جمعه در پیامی توئیتری اعلام کرد که دلیل غیبت طولانی‌اش در توئیتر این بوده است که دولت آمریکا از زمان استعفای اجباری او در روز ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) اجازه نداده است که وی به حساب کاربری رسمی خود در توئیتر دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

«جان بولتون» باردیگر به گروه ضد ایرانی مستقر در آمریکا پیوست

جان بولتون بعد از ظهر جمعه به وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «از روزی که از سمت خود به عنوان مشاور امنیت ملی استعفا کردم، کاخ سفید از بازگرداندن دسترسی من به حساب کاربری شخصی‌ام در توئیتر امتناع کرد. آنها می‌ترسیدند که من چه چیزهایی را بگویم؟ برای آنها شایعه کردند که من پنهان شده‌ام، متأسفام که ناامیدتان می‌کنم!»

جان بولتون که از دهه ۱۹۸۰ میلادی با سمت‌های مختلفی معاون دادستان کل آمریکا، دستیار وزیر خارجه در امور سازمان‌های بین‌المللی، معاون وزیر خارجه در امور تسلیحات و امنیت بین‌المللی و سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، در سه دولت‌ جمهوری‌خواه آمریکا (دولت‌های ریگان، بوش پدر، بوش پسر) حضور داشته، نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای حمله نظامی آمریکا به عراق و اففانستان ایفا کرده و همواره از وی به عنوان یکی از سیاستمداران جنگ‌طلب واشنگتن یاد می‌شود.

وی که از آوریل ۲۰۱۸ (فروردین ۹۷) در کابینه دونالد ترامپ به‌عنوان مشاور امنیت ملی مشغول فعالیت شده بود، در سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور ۹۸)  به دلیل اختلاف نظر با دونالد ترامپ از سمت خود برکنار شد و جای خود را به «رابرت اوبرایان» داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین بوش شبکه اجتماعی توییتر سازمان ملل متحد ترامپ توئیتر توییتر واشنگتن جان بولتون کاخ سفید دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور ناتو: غرب نمی‌داند چگونه به درگیری در اوکراین پایان دهد

به گزارش قدس آنلاین، «ژاک بو» افسر سابق اطلاعات سوئیس، مشاور ناتو و سرهنگ بازنشسته نیروهای مسلح سوئیس عنوان کرد: غرب و اوکراین استراتژی خروج (از بحران) ندارند. علاوه بر این، برخی از خود توهم‌ها باور دارند که اوکراین هنوز هم می‌تواند برنده شود.

به نقل از پراودا، این سرهنگ بازنشسته نیروهای مسلح سوئیس معتقد است در مراحل اولیه درگیری اوکراین، نمایندگان غرب متقاعد شده بودند که سیاست تحریم‌های غرب، روسیه را «بشکند.»

وی تأکید کرد وضعیت در خط مقدم برای نیروهای اوکراینی روزبه‌روز اسفناک‌تر می‌شود و ارتش روسیه به نوبه خود گام‌به‌گام پیشروی می‌کند.

پیش‌ از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفته بود تاخیر کنگره آمریکا در ارائه کمک‌های مالی و نظامی به کی‌یف می‌تواند هزینه سنگینی برای اوکراین داشته باشد. در همین حال صادرات نفت روسیه به چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، ۱۳ درصد افزایش‌ یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید
  • مشاور ناتو: غرب نمی‌داند چگونه به درگیری در اوکراین پایان دهد